شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاچاقچیان میلیاردی کالا در دام پلیس گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند. وی افزود:ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۰ خودروی حامل کالای قاچاق شامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

قاچاقچیان میلیاردی کالا در دام پلیس گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود:ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۰ خودروی حامل کالای قاچاق شامل سه دستگاه وانت پراید، دو دستگاه سمند ،دو دستگاه پژو ۴۰۵ ،دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه خودروی تاکسی زرد، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند .

خادمیان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۴۷۰۰ لباس ۵۰۰۰ عدد مواد خوراکی نوشیدنی ۵۰۰ عدد لوازم تحریر و اداری سه هزار عدد لوازم یدکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را پنج میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعلام کرده اند ،خاطرنشان کرد:رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi