چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشت ۴۵۹ هکتار از اراضی ملی در گچساران به دولت

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دهیم خوب در بازدید از برخی مناطق روستایی حوزه گرمسیری در حد فاصله اسلام آباد تا آبریگون اظهار کرد: متاسفانه در دوران گذشته دریای عظیمی از تخلفات در خصوص واگذاری های زمین بدون حساب و کتاب در این مناطق و برخی مناطق دیگر انجام شده است.  وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87772
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

بازگشت ۴۵۹ هکتار از اراضی ملی  در گچساران به دولت

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دهیم خوب در بازدید از برخی مناطق روستایی حوزه گرمسیری در حد فاصله اسلام آباد تا آبریگون اظهار کرد: متاسفانه در دوران گذشته دریای عظیمی از تخلفات در خصوص واگذاری های زمین بدون حساب و کتاب در این مناطق و برخی مناطق دیگر انجام شده است.

 وی بیان کرد: مردم توقع دارند که روند مانند گذشته باشد و هر روز اعتراضات به ما بیشتر می شود، که همکاری بیشتر مدیران را با فرمانداری طلب می کند.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: از استاندار درخواست می‌کنیم بر کار مدیران نظارت داشته زیرا ما درخواست‌های متعددی را برای طرح‌هایی که از سال ۸۹ تاکنون هنوز اجرا نشده‌اند و باید زمین های آنها به دولت بازگردد ارائه دادیم که در این راستا باید مدیران همکاری لازم را انجام داده تا زمین های واگذار شده باز گردانده شود.

دیهم خوب عنوان کرد: تا کنون ۴۵۰ هکتار از اینگونه اراضی در مناطق مختلف گچساران به دولت بازگردانده شده است، اگر مدیران همکاری بیشتر را انجام دهند در این راستا بهتر می‌توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

 وی گفت: در این دولت اقدامات بسیار خوبی در راستای قلع و قمع در گچساران صورت گرفته است.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری بسیار خوب اعضای شورای تامین شهرستان چندین مورد قلع و قمع در مناطق مختلف این شهرستان به صورت گرفته است و به زودی نیز دردشت گز این اقدامات آغاز می شود. سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید تصریح کرد: فرماندار گچساران باید هرچه زودتر به موضوع واگذاری این گونه زمین ها ورود کرده و بر بازگرداندن آنها به دولت نظارت کامل را انجام دهد.

ساماندهی وانت های دست فروش؛پروژه ای بی پایان در شهر یاسوج/برنامه ریزی غلط یا عدم پایبندی به قانون؟
دنبال کنید

 وی بیان کرد: فرماندار گچساران دارای اختیارات تام بوده و باید از آن به خوبی استفاده کند هرجا مدیری کوتاهی کرد در این خصوص باید از اختیارات خود استفاده کنید.

 وی افزود: منابع طبیعی جهاد کشاورزی و تمام دستگاه های مربوطه در این راستا پای کار آمده و با اجرای همکاری لازم با فرمانداری گچساران از حیف و میل شدن اموال دولت جلوگیری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:این موضوع به آینده و توسعه گچساران مربوط می‌شود و تمام آنها اموال دولتی بوده و باید جلوی اینگونه تخلفات گرفته شود.

 احمدزاده ادامه داد: این منطقه نزدیک به گچساران است و زمینه های آن برای توسعه شهرستان دارای ارزش بوده و سریع باید جلوی این تصرفات منابع طبیعی گرفته شود.

 معتمدی پور مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه بویراحمد نیز در این بازدید اظهار کرد: در خصوص منابع ملی و محدوده اراضی شهر گچساران در دولت جدید هیچگونه واگذاری در این حوزه انجام نشده است.

 وی با اشاره به خلعیت قسمت هایی از زمین افزود: در کهگیلویه و بویر احمد افزون بر هزار هکتار از اراضی در سطح منابع ملی به دولت برگشت داده شد.

 مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد افزورد: زمینهای حد فاصل اسلام آباد تا آبریگو ن نیز در دست بررسی قرار خواهد داده شد و در جلسه ای که به زودی در استان برگزار می‌شود در این خصوص تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi