جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟

به گزارش کرونا از گچساران سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسئولان خدمت صادقانه و جهادی به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند. وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده حوزه بویراحمد گرمسیری گچساران رفع مشکلات روستاها ، اینترنت و انتن دهی تلفن همراه ، آب کشاورزی و آشامیدنی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87769
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟

به گزارش کرونا از گچساران سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسئولان خدمت صادقانه و جهادی به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 26

وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده حوزه بویراحمد گرمسیری گچساران رفع مشکلات روستاها ، اینترنت و انتن دهی تلفن همراه ، آب کشاورزی و آشامیدنی از مهمترین مشکلات مطرح شده روستایان این مناطق بود.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 27

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در جمع مردم دیل گفت: مسئولان با جدیت در پی رفع مشکلات روستاهای محروم این شهرستان باشند و در حال حاضر تأمین آب شرب، کشاورزی و بهسازی راهها مهم‌ترین نیاز جدی روستائیان است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 28

وی تصریح کرد: بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تونل دیل در سال گذشته در نظر گرفته شد که به دلیل رفع مشکل این طرح عمرانی این میزان اعتبار جادی دیگر هزینه شد.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 29

حسینی پور اضافه کرد: ساخت تونل ۲ هزار و ۵۰۰ متری دیل به عنوان یکی از طرح های بزرگ توسعه زیرساخت های جاده ای شهرستان گچساران بیشتر از ۲ سال است که متوقف شده و تاکنون عملیات اجرایی بیش از یکهزارو ۲۰۰ متر از این طرح ملی انجام شده است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 30

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دیل تصریح کرد: روستای دیل باید به مرکز بخش تبدیل شود که برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و تبدیل روستاهای بابا کلان و امامزاده جعفر به بخش امسال قطعی شده است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 31

وی بیان کرد: بیش از هشت هزار میلیارد ریال امسال برای رفع مشکل اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار در نظر گرفته شده است .

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 32

احمد زاده تصریح کرد: مشکل مدارس روستای دیل و کمبود دارو و پزشک روستای دیل در اسرع وقت برطرف شود.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 33

وی گفت: این طرح در چهار فاز تاکنون اجرا شده در فاز چهار بیش از ۶ هزار متر جداره سازی انجام می شود.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 34

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مردم منطقه آرو گفت: رفع مشکل این روستا از جمله تامین آب باغات این روستا در اسرع وقت در دستور کار مسئولین اجرایی قرار گیرد.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 35

احمد زاده در جمع اهالی روستای آرو تصریح کرد: تمام نگرانی های این روستا از سوی مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی برطرف خواهد شد و ایجاد شبکه مدرن در دستور کار انها قرار خواهد گرفت.

طرح ملی «بهارانه کتاب» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 
دنبال کنید

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 36

وی بیان کرد: امسال ۶۰۰ میلیون تومان برای انجام مطالعات تکمیلی انتقال آب به زمین های دیم شهرستان پیش بینی شده است که آرو یکی از این مناطق است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 37

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران گفت: در روستای ارو از توابع دهستان گرمسیری گچساران تاکنون یکهزار متر متر سنگ فرش و ۶ هزار متر اسفالت در قالب طرح هادی اجرا شده است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 38

وی اضافه کرد: از محل اعتبارات اجتماعی نفت در ۲ نوبت ۸ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت برخی زیر ساخت ها از جمله ۸۰۰ متر سنگ فرش امسال در نظر گرفته شد.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 39

 فرماندار گچساران ادامه داد: از این میزان چهار میلیارد ریال از محل مرحله دوم اعتبارات مسئولیت های اجتماعی بوده که برای سنگ فرش و جداره سازی معابر هزینه خواهد شد.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 40

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمد زاده د رمجمع مردم مارین افزود: روستای مارین دارای ۵۰ هکتار باغ سنتی و منابع آبی فراوان است که این باغات طی سال های گذشته دچار افت مکس مدیترانه ای دچار شده که خسارت زیادی به باغداران این منطقه وارد کرده است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 41

وی ادامه داد: یکی راههای رفع این مشکلات تغییر روند باغداری و و جایگزین ارقال جدید از جمله کاشت درخت بلوبری است که با این روش تولید محصولات در این منطقه به چهار برابر افزایش و در اقتصاد این منطقه نقش مهمی دارد.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 42

معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توزیع ۳۰۰ لیتر سموم و برگزاری پنج کلاس آموزشی را از مهمترین اقدامات جهاد کشاورزی در زمین مبارزه با افت مکس مدیترانه ای در این منطقه اعلام کرد و گفت: پنج هزارو ۲۰۰ متر کانال آبیاری باغات در روستای مارین وجود دارد که تاکنون ۲ هزارو ۷۰۰ متر احداث شده است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 43

رادمنش سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: خط فیبر نوری روستای مارین بصورت هوایی است که به دلیل باد، طوفان و رد برق که پایداری شبکه ای در این زمینه وجود ندارد که برای رفع این مشکل ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرسودگی یکهزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی در اهواز
دنبال کنید

دیهیم خوب فرماندار گچساران تصریح کرد: بیش از سه هزار متر سنگ فرش در این منطقه گردشگری تاکنون کار شده و امسال از محل مسولیت های اجتماعی نفت سه میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درجمع اهالی روستای رودبال اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ای خاضی به زیر ساخت های مناطق روستایی دارد و به همین دلیل مشکلات این منطقه بایددر اسرع وقت از سوی متولیان امر برطرف شود.

وی تصریح کرد: این منطقه دارای پتانسیل های ویژه ای برای گردشگری است که به متقاضیان طرح های گردشگری در این منطقه تسهیلات قرار خواهدگرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حمع مردم اسپربیان کرد: بیش از ۱۲ میلیارد ریال برای مشکل رفع آب آشامیدنی روستای اسپر برای ساخت منبع ذخیره آب ۳۰۰ متر مکعبی در اختیار آب فاضلاب قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل کانال های روستای اسپر گچساران در نظر گرفته خواهد شد.

احمد زاده عنوان کرد: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال امسال برای رفع مشکل گیرنده های تلویزیونی استان در نظر گرفته شده که با این میزان اعتبار مشکل گیرنده های تلویزیون شهرستان گچساران برطرف خواهد شد.

گشتاسب عباسی شورای روستای اسپر با ابراز خوشحالی از حضور استاتدار انقلابی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود ۵۱ سال سن بدای اولین بار است که استاندار در این روستا پا گذاشته از گذشته ها تا کنون جنین اتفاق خوبی در این روستا رخ تداده بود.

وی گفت: از فرط خوشحالی حضور بالاترین‌مقام دولت در کهگیلویه و بویراحمد در روستای اسپر احساس می کنم ۱۰ سال جوان تر شده ام.

بخشدار مرکزی گچساران گفت: هم اکنون برق روستا اسپر از شهرستان چرام تامین که با نصب تیر برق مشکل این روستا برطرف خواهد شد.

علی محمد آقایی افزود: برای رفع این مشکل هم اکنون بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای نصب ۳۰ پایه برق در نظر گرفته شده است.

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 44

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 45

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 46

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 47

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 48

در سفر یک روزه استاندار به حوزه روستاهای بویراحمد گرمسیر گچساران چه گذشت؟ 49

 

انتهای پیام / ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi