جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، فرسودگی لوله‌های خیابان سردار جنگل باعث ترکیدن آن‌ها و جاری شدن آب در این خیابان می‌شد و به عنوان یک معضل برای ساکنان این منطقه تبدیل شده بود. با توجه به این که این مسیر به عنوان بخشی از کمربندی شهر است و خودروهای سنگین بر آن تردد دارند، ترکیدگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87670
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، فرسودگی لوله‌های خیابان سردار جنگل باعث ترکیدن آن‌ها و جاری شدن آب در این خیابان می‌شد و به عنوان یک معضل برای ساکنان این منطقه تبدیل شده بود.

با توجه به این که این مسیر به عنوان بخشی از کمربندی شهر است و خودروهای سنگین بر آن تردد دارند، ترکیدگی لوله‌ها به صورت دائم بوده و نارضایتی شهروندان را در پی داشت.

به واسطه همین ترکیدگی‌ها، این خیابان مدام کنده‌کاری و حفاری می‌شد اما این اقدامات جز وجهه نازیبای شهری، خروجی دیگری در پی نداشت.

در آخرین اقدامات انجام شده، اداره آب و فاضلاب برای این مسیر بیش از چندین ماه می‌گذرد و خیابان کنده‌کاری و در زمستان مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود آورد.

در بازدید امروز فرماندار کهگیلویه بر این پروژه خبرهای خوبی برای پایان دادن به این معضل از سید عبدالعزیز موسوی شنیدیم که امید است در بازه زمانی وعده داده شده این پروژه به سرانجام برسد.

فرماندار کهگیلویه در بازدید از پروژه خیابان سردار جنگل در جمع خبرنگاران با توجه به فرسودگی لوله‌های خیابان که مدام در حال ترکیدن بود گفت: لوله‌های فرسوده و غیربهداشتی از مدار خارج شدند و لوله‌های فولادی با کیفیت ۲۴ اینچ خریداری شده و به زودی جایگزین شبکه فرسوده خواهد شد.

موسوی اعتبار هزینه‌شده برای تعویض این لوله‌ها را هشت میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: قریب به ۷۵ متر لوله‌گذاری تا چهارراه هلال احمر انجام خواهد شد.

وی افزود: باید برای اتصال این شبکه به آب شهر، باید ۶ نقطه در چهارراه هلال احمر حفاری شود و این حفاری زمانبر و حدود یک ماه طول خواهد کشید.

روز بدون فوتی کرونا در خراسان‌جنوبی بعد از یک ماه
دنبال کنید

موسوی برای آسفالت خیابان سردار جنگل هم گفت که ۹۹درصد کار انجام شده و یک درصد باقی‌مانده منتظر جواب آزمایشگاه هستیم که در صورت جواب‌دهی فوراً کار آسفالت آن انجام خواهد گرفت.

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی 5

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی 6

خبر خوب| معضل خیابان سردار جنگل دهدشت در ایستگاه پایانی 7

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi