سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای خرید دستگاه “ام آر آی” بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برای خرید دستگاه ام آر آی بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87643
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اختصاص اعتبار برای خرید دستگاه “ام آر آی” بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده و دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت موافقت برای تخصیص اعتبار جهت خرید دستگاه ام آری آی برای بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان اخذ شد.

وی افزود: اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برای خرید این دستگاه اختصاص داده شد و خوشبختانه در روزهای اخیر نیز به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد تا اقدامات لازم برای خرید این دستگاه انجام گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: همچنین برای تامین دستگاه ام آری آی و سنگ شکن بیمارستان محلات نیز مکاتبات با مقامات وزارت بهداشت صورت پذیرفت که در این راستا نیز دستورات لازم داده شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین برای رفع مشکلات تاسیسات بیمارستان امام خمینی (ره) محلات نیز درخواست هایی داشتم که مسئولان مربوطه وزارت بهداشت جهت اقدام این موضوع دستور لازم را صادر کردند./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi