شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص 11 دستگاه همودیالیز به بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهر اراک

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده ۱۱ دستگاه همودیالیز به بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهر اراک اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87634
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

اختصاص 11 دستگاه همودیالیز به بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهر اراک

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا معاون وزیر نیرو به حوزه انتخابیه سفری داشتند و از نزدیک در جریان پروژه های آب و فاضلاب حوزه انتخابیه قرار گرفتند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: در همین راستا در روزهای اخیر اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال جهت احداث شبکه فاضلاب شهرهای کمیجان و میلاجرد اختصاص یافت تا با تخصیص این اعتبار مشکل فاضلاب این شهرها برطرف شود.

نماینده مردم اراک در مجلس بیان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده تعداد ۱۱ دستگاه همو دیالیز با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از سوی هیات امنای به صورت رایگان تحویل بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) شهر اراک داده شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مکاتبات و نشست های مستمری برگزار شد که خدا را شکر در حال حاضر نیز ثمره این پیگیری ها در حال مشهود شدن است و امکانات و تجهیزات گوناگون به مراکز درمانی اختصاص یافته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi