جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب‌العبور

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جمعیت هلال احمر این شهرستان با اجرای طرح کاروان سلامت، زمینه حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی را در مناطق محروم فراهم و در راستای حل مشکلات روستائیان گام‌های مثبتی برداشته است. سید عادل رهبریان در حاشیه اجرای طرح کاروان سلامت در روستای کوه‌پنبه بخش چاروسا در جمع خبرنگاران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87583
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب‌العبور

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جمعیت هلال احمر این شهرستان با اجرای طرح کاروان سلامت، زمینه حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی را در مناطق محروم فراهم و در راستای حل مشکلات روستائیان گام‌های مثبتی برداشته است.

سید عادل رهبریان در حاشیه اجرای طرح کاروان سلامت در روستای کوه‌پنبه بخش چاروسا در جمع خبرنگاران این کاروان با رایزنی جمعیت هلال‌احمر شهرستان و با تعدادی از خیرین و پزشکان داوطلب این جمعیت جهت ارائه خدمات درمانی از جمله ویزیت و‌داروی رایگان و اهدای بسته های مواد غذایی صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه توسط مربیان جمعیت هلال احمر، آموزش حفظ و نگهداری محیط زیست توسط رئیس اداره محیط زیست از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.

رهبریان جذب کمک‌های خیرین و زمینه‌ساز برای حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مناطق محروم را از دیگر دست آوردهای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور اصحاب رسانه در اجرای طرح کاروان سلامت گفت: خبرنگاران به‌عنوان زبان گویای مردم و مسئولان با انتشار گزارش‌های تأثیرگذار خیران را تشویق به تأمین نیازهای مردم کرده‌اند.

رهبریان خاطرنشان کرد: در این کاروان بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و ۳۰ نفر نیز ویزیت رایگان شده و دارو در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در خصوص خدمات‌رسانی کاروان سلامت هلال احمر گفت: در این طرح به روستاهایی خدمات ارائه می‌شود که با مراکز درمانی و بهداشتی فاصله داشته و دسترسی آسان به خدمات ندارند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت که همیشه در کاروان های هلال احمر کهگیلویه به دیدار مردم محروم کهگیلویه می‌رود و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا می‌شود نیز اقدام به آموزش احکام الهی و تشویق اهالی روستا به نماز نمود.

بخشودگی 80 میلیارد تومانی مالیاتی در گچساران
دنبال کنید

امام جمعه دهدشت ضمن تشکر از خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت: میزان ارائه خدمات هلال احمر در مناطق محروم قابل توجه است و خدمات جهادی هلال احمر  باید به عنوان الگویی در سطح ملی مورد استفاده قرار گیرد.

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب‌العبور 4

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه این بار در مناطق صعب‌العبور 5

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi