چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری از جاده دامغان – گلوگاه؛ مهمترین مطالبه مردم دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: جاده دامغان – گلوگاه از جمله مهمترین مطالباتی است که به دنبال بهره برداری از آن هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87457
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

بهره برداری از جاده دامغان  – گلوگاه؛ مهمترین مطالبه مردم دامغان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای جاده گلوگاه دامغان به سمت دیباج اخذ و در اختیار پیمانکاران قرار داده شده است، گفت: در بودجه سال آینده نیز پیش‌بینی‌های خوبی برای این پروژه صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جاده گلوگاه می‌تواند تردد خوبی را در دیباج رقم بزند، افزود: تمام طرح‌های نیمه تمام در دیباج تعیین تکلیف شده و چندین پروژه از جمله مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی شهر به سرانجام رسیده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه جاده دامغان-گلوگاه از جمله مهمترین مطالباتی است که به دنبال بهره برداری از آن هستیم، ابراز کرد: اقدامات خوبی در این زمینه رقم خورده و امیدواریم بتوانیم با بودجه‌ای که سال آینده خواهیم گرفت، بهره برداری این طرح را شاهد باشیم.

علیزاده برمی با بیان اینکه مشکل مراتع کلاریز نیز در دیدار با مسئولان دیباج و همچنین مردم به مثابه یکی از مطالبات مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان کرد: گازرسانی به سالن ورزشی از دیگر موضوعاتی است که در زمره مطالبات مردم دیباج محسوب می‌شود که به دنبال تأمین آن هستیم.

وی از تأمین بودجه ساختمان اداره هواشناسی دیباج نیز به عنوان یکی دیگر از مطالبات مردم این منطقه خبر داد و بیان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi