جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمع آوری ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در گچساران

مهدی گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دامپزشکی در راستای حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای شهروندان اقدامات لازم را انجام می دهد.   وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذر ماه افزون بر ۸۰۰ هزار راس دام سبک بر علیه بیماری‌های واگیردار و غیر واگیر در گچساران واکسینه شدند.  رئیس دامپزشکی گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87406
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

جمع آوری ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در گچساران

مهدی گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دامپزشکی در راستای حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای شهروندان اقدامات لازم را انجام می دهد. 

 وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذر ماه افزون بر ۸۰۰ هزار راس دام سبک بر علیه بیماری‌های واگیردار و غیر واگیر در گچساران واکسینه شدند.

 رئیس دامپزشکی گچساران تصریح کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۲۵۰هزار مترمربع از جایگاه های دام علیه انگلها و عوامل بیماری زا خارجی در گچساران سم پاشی شده است.

گرجی زاده عنوان کرد:در همین مدت زمان عنوان شده ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه طیور بومی و صنعتی در گچساران واکسینه شدند.

وی گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه ۱۶ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه، نگهداری و عرضه فرآورده های دامی در گچساران صورت گرفته است.

رئیس دامپزشکی گچساران خاطرنشان کرد: در مدت زمان عنوان شده ۶ هزار کیلوگرم فرآورده های خامی دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان جمع آوری شد.

گرجی زاده بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه ۱۸۰ مورد آزمایش بر روی انواع فرآورده های خام دامی در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: شهروندان در صورت ذبح دان بصورت شخصی دام کشتاری را به مدت ۲۴ ساعت در دمای عنوان شده نگهداری و سپس به صورت پخته مصرف کنند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi