دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت و تکمیل پروژه‌‎های نیمه تمام و نوسازی و تجهیز مدارس اولویت آموزش و پرورش باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در استان گیلان، گفت: با توجه به نیازمندی‎‌های استان در حوزه آموزش و پرورش، گفت: ساخت و تکمیل پروژه‌‎های نیمه تمام و نوسازی و تجهیز مدارس اولویت آموزش و پرورش باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87373
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

ساخت و تکمیل پروژه‌‎های نیمه تمام و نوسازی و تجهیز مدارس اولویت آموزش و پرورش باشد

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان با وزیر آموزش و پرورش، عنوان کرد: در این نشست مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش در استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مختلف حوزه آموزش و پرورش، به ویژه نیاز مبرم به افزایش سرانه فضاهای آموزشی در استان، گفت: در کنار ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که برخی از آنها بسیار طولانی شده، نوسازی و تجهیز مدارس هم باید در زمره اولویت های اصلی این وزارتخانه قرار گیرد.

احمدی سنگری بر توجه ویژه به معلمان و حفظ کرامت انسانی آنها نیز تاکید کرد و افزود: معلمان به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده ساز جامعه و پرورش دهندگان انسان های کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر عمل به مسئولیت و وظیفه خطیر خود از انگیزه های لازم برخوردار باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن مسائل حوزه آموزش و پرورش و توجه بیش از پیش به فرهنگیان که تربیت کننده نسل آینده کشور هستند، شد و افزود: مجلس به ویژه کمیسیون آموزش نیز در راستای وظایف ذاتی خود، تلاش خواهد کرد تا بودجه مناسبی برای پیاده سازی اهداف آموزش و پرورش در سال آینده در قوه مقننه مصوب شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi