جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کوشکی ها از استاندار چه خواستند؟/از عدم پایداری برق تا نبود دبیرستان+ فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، روستای کوشک در ۳۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت است که علی‌رغم منطقه‌ای بکر برای تولید انار است اما با مشکلات زیادی مواجه است. جاده روستای کوشک مربوط به سفر دولت نهم به این منطقه است و رئیس جمهور دولت نهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87361
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

کوشکی ها از استاندار چه خواستند؟/از عدم پایداری برق تا نبود دبیرستان+ فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، روستای کوشک در ۳۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت است که علی‌رغم منطقه‌ای بکر برای تولید انار است اما با مشکلات زیادی مواجه است.

جاده روستای کوشک مربوط به سفر دولت نهم به این منطقه است و رئیس جمهور دولت نهم تنها مسئولی بود که به کوشک سفر کرد و بخشی از مشکلات این منطقه حل شد اما این روستای زیبا و خوش آب و هوا هنوز مشکلاتی دارد که جاده یکی از آنها است.

کوشکی ها از استاندار چه خواستند؟/از عدم پایداری برق تا نبود دبیرستان+ فیلم 4

ناپایداری برق مشکل دیگری است که اهالی کوشک با آن مواجه هستند و اهالی می‌گویند به همین دلیل امکان کار صنعتی و کارگاهی وجود ندارد، حتی ناپایداری برق به نحوی است که مردم نمی‌توانند از یخچال استفاده کنند.

علی‌رغم اینکه زمین برای احداث مسجد و حسینیه واگذار شده اما کوشک با تقدیم ۷ شهید فاقد این امکانات فرهنگی است، ضمن اینکه احداث دبیرستان دیگر خواسته مردم است.

 

آفت‌زدگی درختان انار موردی بود که مردم مطرح کردند،ضمن اینکه عدم ارائه خدمات توسط آب و فاضلاب لوله‌های روستا در زمستان دچار ترکیدگی می‌شوند و در بهار و تابستان مردم با کمبود آب مواجه شدند.

مشخص نبودن حریم جاده در کوشک باعث شده مردم نتوانند برای راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی که می‌تواند منجر به اشتغال ۱۰۰ نفر باشد از  تسهیلات بهره‌مند شوند که مسئولان با توجه به مهاجرت معکوس به مشکلات رسیدگی شود.

اما نماینده ولی‌فقیه در همین خصوص نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی خدمات خوبی به مردم ارائه شده گفت: البته منطقه مشکلاتی دارد که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

کام صاحبان زمین‌های طرح ولایت دهدشت پس از 30 سال همچنان تلخ
دنبال کنید

کوشکی ها از استاندار چه خواستند؟/از عدم پایداری برق تا نبود دبیرستان+ فیلم 5

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها بر رفع مشکلات و دغدغه‌های اهالی منطقه کوشک تاکید کرد و گفت: برخی از وعده‌هایی که به مردم دادیم در کوتاه‌ترین زمان عملیاتی می‌شود اما برخی‌های دیگر زمان‌بر خواهند بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi