پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه بیشتر به درس قرآنی و نماز در آموزش و پرورش

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران موسسات قرآنی گلستان گفت: در آموزش و پرورش باید به درس قرآنی و نماز بیشتر توجه شود و نمازخانه‌های مدارس وضعیت مطلوب‌تری داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87338
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

ضرورت توجه بیشتر به درس قرآنی و نماز در آموزش و پرورش

به گزارش  خبرگزارى خانه ملت،  رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران موسسات قرآنی گلستان گفت: در حوزه فرهنگ و عفاف و حجاب در کشور ضعیف عمل کرده‌ایم و آنچه که امروز در خصوص بی حجابی در جامعه شاهد هستیم نتیجه کم کاری در این حوزه است.

وی افزود: باید دستگاه‌هایی که متولی فرهنگی هستند را فراخوانده و از آنها بخواهیم برنامه‌های فرهنگی خود را خصوصاً در حوزه فرهنگ و حجاب ارائه کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در آموزش و پرورش باید به درس قرآنی و نماز بیشتر توجه شود و نمازخانه‌های مدارس وضعیت مطلوب‌تری داشته باشند.

سنگدوینی گفت: مسئولان باید دغدغه‌های متولیان فرهنگ به خصوص مربیان موسسات قرآنی که بدون هیچ چشم داشت مالی در راه اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش می‌کنند را بشنوند و در راستای رفع مشکلات اقدام کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اتفاقات اخیر و ترویج بی حجابی نتیجه دور ماندن از فرهنگ قرآنی و ائمه اطهار در کشور است.

وی ادامه داد: مدیران موسسات قرآنی مواردی که لازم است در برنامه توسعه هفتم و بودجه مجلس به آن رسیدگی شود را ارائه کنند تا در مجلس مطرح و به آن رسیدگی شد.

سنگدوینی افزود: بسیاری از نخبگان دانشگاهی ما مسیر پیشرفت خود را از مکتب‌های آموزش قرآن آغاز کرده‌اند و به مدد قرآن در زندگی پیشرفت کرده‌اند و این افراد باید شناسایی و معرفی شوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد بودجه خوبی را برای موسسات قرآنی در بودجه ۱۴۰۲ در نظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: طولانی‌ترین غار نمکی دنیا تجهیز می‌شود
دنبال کنید

وی تاکید کرد: هیچ چیزی مهم‌تر از دین، قرآن و موسسات قرآنی در جامعه نیست و باید همه مسئولان تلاش خود را برای گسترش معارف قرآنی و رفع مشکلات موسسات قرآنی در جامعه به کار بگیرند.

سنگدوینی تصریح کرد: آموزش قرآن در تربیت فرزندان ما و پیشرفت جامعه نقش بسیار زیادی دارد اما ورود خیرین به گسترش موسسات قرآنی را نداریم و این به دلیل عدم فرهنگ سازی نسبت به این امر مهم در جامعه است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi