دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری تأمین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس از پیگیری تأمین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87331
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری تأمین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای پیگیری و رفع مشکلات آب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران دیدار و گفتگوی مفصلی صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مکرر در خصوص رفع مشکلات کم آبی و فاضلاب شهری با توجه به افزایش روز افزون جمعیت حوزه انتخابیه باید وزارت نیرو برای رفع کمبود آب شرب و کشاورزی که در بازدیدهای میدانی کسب کرده‌ایم و به وزیر در جهت رفع مشکل انتقال داده‌ایم، اقدامات ویژه‌ای صورت دهد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: بعد از نشست با وزیر نیرو دستورات خوبی صادر شد که با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران جلسه‌ای برگزار شد تا موضوعات اجرایی شود.

وی با توجه به اهمیت موضوع رفع مشکل کشاورزان خاطرنشان کرد: در خصوص رفع موضوعات حق‌آبه کشاورزان پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز تاکید کرد: زیرساخت‌های انتقال آب برای تأمین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است و با پیگیری مکرر از دولت این مسائل و مشکلات را به وزارت نیرو منتقل کرده‌ایم که در حال حاضر انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ به سرعت در حال انجام است و درخواست کردیم تا با توجه به دستور وزیر نیرو، تأمین بودجه تکمیل آن به صورت کامل تأمین شود.

ضرورت بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ قبل از فصل سرما
دنبال کنید

وی گفت: در این جلسه پیگیری تأمین اعتبار انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ، تکمیل و نوسازی تجهیزات آب روستایی، ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان، فاضلاب هشتگرد، نظرآباد و چهارباغ ویژه محلات ملک آباد و مهدی آباد و درخواست بازنگری بستر و حریم رودخانه شاهرود در شهرستان طالقان، رفع مشکلات حق آبه کشاورزان در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ نظرآباد و چهارباغ صورت گرفت.

حدادی یادآور شد: مقرر شد کارگروه ویژه برای بررسی وضعیت چاه‌های آب کشاورزی برای تأمین آب مورد نیاز باغداران و زراعت در بخش کشاورزی حوزه انتخابیه انجام و تعیین تکلیف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi