چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

وزارت صمت برای راه اندازی صنعت در شادگان چاره ای بیندیشد

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: وزارت صمت برای راه اندازی صنعت در شادگان چاره ای بیندیشد تا با این اتفاق مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87308
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

وزارت صمت برای راه اندازی صنعت در شادگان چاره ای بیندیشد

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده امکانات و تجهیزات پزشکی با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ شد تا بخشی از مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه برطرف شود البته کم کاری ها مشهود است که باید جدیت دانشگاه علوم پزشکی درصدد رفع آنها برآید.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده جاده های چند روستای حوزه انتخابیه با مساعدت بنیاد مسکن آسفالت شد و در تلاش هستم تا جاده های تعداد دیگری روستا هم از آسفالت برخوردار شوند که این نیز کمک بنیاد مسکن را می طلبد، ضمناً راهسازی استان هم باید توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشد که تاکنون سهل انگاری کرده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: برای رفع مشکل صنعت نیز اقداماتی انجام گرفته و پیگیری هایی صورت پذیرفت اما این وزارتخانه انگار گوش شنوایی برای حل مشکل صنعت حوزه انتخابیه ندارد و همین نداشتن صنعت سبب بیکاری جوانان شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: انتظار می رود وزارت صمت توجه ویژه ای برای راه اندازی صنعت در این شهرستان داشته باشد چرا که با این اتفاق مشکل بیکاری حوزه انتخابیه برطرف می شود./

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi