دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیرساخت‌های راه روستایی و بین شهری در البرز نیاز به توجه بیشتر دارد

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: زیرساخت‌های راه روستایی و بین شهری در البرز نیاز به توجه بیشتر دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87304
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

زیرساخت‌های راه روستایی و بین شهری در البرز نیاز به توجه بیشتر دارد

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: زیرساخت‌های راه روستایی و بین شهری در البرز نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی افزود: راه محور توسعه و عامل اصلی پیشرفت هر جامعه محسوب می‌شود که باید رسیدگی به این بخش به جهت خدمت رسانی جهادی به مردم باتوجه بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: باتوجه بیشترین محورهای روستایی در غرب البرز بوده و این حوزه نیازمند توجه ویژه است که در پیگیری‌های سطح ملی بودجه خوبی جهت توسعه و تعریض مصوب شده است.

وی عنوان کرد: ضرورت دارد تا ظرفیت قیر رایگان برای سرعت دادن به پروژه‌های عمرانی در محورهای روستایی و نیز برطرف کردن نقاط حادثه خیز و پر تصادف در جاده‌های البرز افزایش یابد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi