دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزشگاه حیدرکلا می‌تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین المللی شود

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: مجموعه ورزشی حیدرکلا می‌تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین المللی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87295
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

ورزشگاه حیدرکلا می‌تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین المللی شود

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی سعادتی بیشه‌سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: بابل دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل در عرصه ورزشی است که امروز بعنوان المپیکی‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود، اما متأسفانه امکانات ورزشی این شهرستان اصلاً متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

وی افزود: جای تأسف است پرجمعیت‌ترین شهرستان استان، از یک استادیوم ورزشی استاندارد به ویژه در عرصه فوتبال برخوردار نیست و عقب ماندگی‌ها در این عرصه آنقدر زیاد است که تیم‌های ورزشی این شهرستان باید در استادیوم‌های ورزشی شهرستان‌های همجوار مسابقات خود را برگزار کنند..

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: متأسفانه از زمین ورزشی ۱۶ هکتاری حیدرکلا شش هکتار توسط معارضین تصرف شده و تنها ۱۰ هکتار از آن باقیمانده است که پس از ۱۸ سال، تنها استادیوم تخصصی دو ومیدانی احداث شده است.

سعادتی ادامه داد: همین ورزشگاه تخصصی دوو میدانی حیدرکلا از امکانات جانبی مانند سامانه گرمایش و خنک کننده برخوردار نیست و لازم است با دستور وزیر هر چه زودتر تجهیز شود و با تکمیل و تجهیز ورزشگاه حیدرکلا، این مجموعه ورزشی می‌تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین المللی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: بابل دارای ۲۵ هزار ورزشکار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای است، ولی سرانه ورزشی این شهرستان بسیار پایین است و در صورت سرمایه گذاری درست در این عرصه و شکوفا شدن استعدادها می‌تواند قهرمانان بزرگ کشوری و جهانی را از این شهرستان معرفی کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi