دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی شهرستان اردبیل در نظر گرفته شد

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای اردبیل گفت: ۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی شهرستان اردبیل در نظر گرفته شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87277
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی شهرستان اردبیل در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی نیک زادثمرین در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای اردبیل گفت: ۶۰ روستای شهرستان اردبیل در اولویت آبرسانی قرار دارند که از طریق شرکت آب و فاضلاب ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از این اعتبار تأمین شده و تا اردیبهشت ماه سال آینده قرار است ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عمده مشکل روستائیان را تأمین آب شرب، کشاورزی، بحث راه روستایی، عمران و آبادانی و همچنین توسعه شبکه بهداشت، زیرساخت‌های تلفن همراه و ارتباطات اعلام کرد و گفت: در روستاها سعی بر این است تا با حل این مشکلات جلوی مهاجرت‌ها گرفته شده و به نوعی تثبیت اشتغال و کارآفرینی را نیز شاهد باشیم.

نایب رییس مجلس افزود: با قول مساعدی که وزیر ارتباطات داده روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا آخر امسال از تلفن همراه و اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده و سیستم “۳G” آنها به “۴G” ارتقا می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار نیز برای توسعه راه‌های روستایی شهرستان اردبیل در نظر گرفته شده که ۸۰ میلیارد تومان آن از طریق راهداری جذب شده و تا سه ماهه سال آینده مابقی اعتبارات تأمین و پروژه‌های راه روستایی تا شهریور سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

نیکزاد تأمین قیر مورد نیاز را نیز یادآور شد و افزود: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا در بودجه سال ۱۴۰۲ تأمین منابع مورد نظر انجام شود.

احداث چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در چابهار
دنبال کنید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی توجه بنیاد مسکن را به عمران روستایی و اجرای طرح‌های هادی به همراه نوسازی واحدهای مسکونی یادآور شد و بیان کرد: اگر این مشکلات و دغدغه‌های روستاییان برطرف شود، بخش عظیمی از مطالبات و خواسته‌های آنها تأمین خواهد شد که این اولویت در برنامه‌ریزی‌های دولت و مجلس قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi