دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خراسان شمالی نیازمند ۷۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای رفع پروژه‌های اولویت دار آبفا

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس گفت: برای رفع پروژه‌های اولویت دار آبفای استان نیازمند ۷۵۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87268
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

خراسان شمالی نیازمند ۷۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای رفع پروژه‌های اولویت دار آبفا

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در سنوات گذشته اقدام به مطالعه اولویت دار مورد نیاز جهت تأمین کسری کمی و کیفی آب برای استان و جایگزینی آب از سد کرده است.

وی ادامه داد: اکنون برای رفع پروژه‌های اولویت دار آبفای استان نیازمند ۷۵۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم که طی مکاتبه‌ای با مدیرعامل آبفای کشور، وی دستور سریع برای تأمین اعتبار لازم برای این پروژه‌ها را صادر کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: با توجه به تداوم خشکسالی‌ها و کاهش آبدهی چشمه‌ها، آب شرب بیش از ۸۰ روستا در فصل تابستان و بیش از ۵۰ روستا در فصل سرما از طریق آبرسانی سیار صورت می‌گیرد.

وحیدی بیان کرد: نیازمند اعتبار جهت خرید چند دستگاه خودروی سنگین آبرسانی سیار برای استان هستیم تا با تأمین آب شرب، موجب ماندگاری این قشر زحمت کش در روستاها باشیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس خاطرنشان کرد: در این راستا نیز مکاتباتی انجام و دستور تأمین ۲ تانکر اخذ شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi