پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۳۵۰ میلیارد بودجه برای دو سال آینده جهت احداث اولین بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه

نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس در نشست بررسی مشکلات محله یاقوت آباد ساوه گفت: در حوزه درمانی نیز برای احداث اولین بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه بعد از انقلاب، رقم ۳۵۰ میلیارد بودجه برای دو سال آینده اختصاص یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87241
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

اختصاص ۳۵۰ میلیارد بودجه برای دو سال آینده جهت احداث اولین بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه و رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات محله یاقوت آباد ساوه گفت: شهرستان زرندیه و ساوه، دارای ۴۲۰ روستا هستند که هر یک از آنها دارای مشکلات خاص خود بوده و ما باید پاسخگوی تمامی مناطق شهری و روستایی باشیم.

وی جذب ۳۵۰ میلیارد تومان برای لایروبی قنوات و کانال کشی نهرها، جذب ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت جاده قدیم ساوه – تهران را از دیگر اعتبارات اختصاص یافته در این شهرستانها عنوان کرد و افزود: در حوزه درمانی نیز برای احداث اولین بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه بعد از انقلاب، رقم ۳۵۰ میلیارد بودجه برای دو سال آینده اختصاص یافته است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: برای آب ساوه به عنوان بزرگترین پروژه استان مرکزی ۵۰۰ میلیارد تومان برای امسال جذب شده و هم اینک در مرحله واگذاری به پیمانکار برای اجرا است تا با اجرای این پروژه ۴۴۰ لیتر بر ثانیه آب وارد ساوه شود چون که اگر این امر محقق نشود در آینده کم آبی معضل بزرگی برای شهر ساوه خواهد بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بیان کرد: دولت سیزدهم در تلاش است تا با یک کار کارشناسی و حساب‌شده توسعه افقی شهری را هم عملیاتی کند و تصمیم گرفته تا ویلاسازی کند به نحوی که زمین بدهد و خود مردم بسازند و دیگر نیازی به پیمانکار هم نباشد، لذا امیدواریم در ساوه به بزودی این اتفاق صورت گیرد./

جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جداول بودجه سال1403 هفته آینده برگزاری می شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi