پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح تبدیل بخش سر فیروزآباد به شهرستان در کمیته تقسیمات کشوری دولت در حال بررسی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در نشست بررسی مشکلات بخش سر فیروزآباد شهرستان کرمانشاه گفت: طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در کمیته تقسیمات کشوری دولت در حال بررسی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87235
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

طرح تبدیل بخش سر فیروزآباد به شهرستان در کمیته تقسیمات کشوری دولت در حال بررسی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات بخش سر فیروزآباد شهرستان کرمانشاه که در روستای چنار این بخش برگزار شد، گفت: منطقه سرفیروزآباد جز مظلوم ترین قسمت‌های کشور است.

وی افزود: نباید پذیرفت که کارها به علت بی توجهی با تأخیر همراه شود و از استاندار کرمانشاه می‌خواهیم بر کار مدیران نظارت کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به آغاز احداث پست فوق توزیع برق در بخش سرفیروزآباد، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای پست فوق توزیع اختصاص یافته و این پروژه تا فصل تابستان انجام  و برای پایداری شبکه برق این منطقه صورت خواهد گرفت.

رشیدی با اشاره به آغاز بررسی بودجه سال آینده، گفت: کمیسیون برنامه مهم‌تر از کمیسیون تلفیق است و نمایندگان کرمانشاه در آن کمیسیون حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به مشکلات بخش سرفیروزآباد عنوان کرد: مجتمع امام علی (ع) و قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) پای کار آبرسانی به روستاها آمدند و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و ۴۴ روستا دیگر تا تابستان گازرسانی خواهند شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای جاده هلشی به کرمانشاه اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داشته باشد.

رشیدی بیان کرد: طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در کمیته تقسیمات کشوری دولت در حال بررسی است و باید رایزنی گسترده و فشرده برای تحقق این کار تلاش کنیم./

پایان پیام

تقویت بازار سرمایه؛ راهی برای تامین منابع مالی فرآیندهای اقتصادی و خلاصی از بانک محوری
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi