پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی یکی از وظایف نهادهای فرهنگی کشور است

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند گازرسانی به شهروندان استان البرز گفت: فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی به ویژه گاز یکی از وظایف نهادهای فرهنگی کشور است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87232
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی یکی از وظایف نهادهای فرهنگی کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند گازرسانی به شهروندان استان البرز و بررسی وضعیت موجود استان در شرایط زمستانی که در شرکت گاز استان صورت گرفت، از خدمات مجموعه کارکنان شرکت ملی گاز در این شرایط خاص کشور تشکر و قدردانی کرد و گفت: در این روزها کشور با سرمای بی سابقه‌ای مواجه شد که از یک طرف گستردگی آن به پهنای کل کشور بود و از طرف دیگر مدت زمان ماندگاری آن بالا بود و با شرایط سال‌های گذشته فرق می‌کرد.

وی با بیان اینکه ما در کشور منابع خدادادی متعددی داریم افزود: قدر این منابع را زمانی بهتر می‌فهمیم که در آن زمینه برایمان مشکل ایجاد شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی به ویژه گاز یکی از وظایف نهادهای فرهنگی کشور است، ولی متأسفانه در این قسمت کوتاهی‌های زیادی دیده می‌شود که مسائل تبیینی در این حوزه باید با جدیت تمام دنبال گردد. صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه ملی باید در این عرصه وارد شود و در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی کار کند.

وی افزود: البته در سال‌های گذشته کوتاهی‌های متعددی در حوزه‌های مختلف انرژی صورت پذیرفته است که باید هم به این کوتاهی‌ها رسیدگی شود و هم کوتاهی‌های سال‌های گذشته در زمینه تأمین و ذخیره گاز جبران شود.

عباسی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان هم حتماً مورد توجه قرار گیرد، چرا که شرکت‌های دانش بنیان با تولیدات خود و ابداع روش‌ها و ابزار نوین می‌توانند بهره‌وری انرژی را افزایش دهند و دانش مورد نیاز برای استفاده از وسایلی که با مصرف کمتر بتوانند انرژی بیشتری تولید کنند، در اختیار قرار دهند.

پیش نویس دستور کار امنیت دریایی تهیه شده است
دنبال کنید

وی تصریح کرد: این اتفاق برای کشور قطعاً نقطه عطفی خواهد بود که بتوانیم بهره‌وری انرژی را جدی بگیریم و کشور را به پایداری در حوزه انرژی برسانیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس خاطرنشان کرد: از مجموعه کارکنان شرکت گاز استان به خاطر اقدامات جهادی در گازرسانی به روستاهای بخش آسارا و طالقان تشکر می‌کنم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi