شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

چندین پروژه بهداشتی و درمانی تا اواخر سال جاری در شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان به بهره برداری می رسد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: چندین پروژه بهداشتی و درمانی تا اواخر سال جاری در شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87158
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

چندین پروژه بهداشتی و درمانی تا اواخر سال جاری در شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان به بهره برداری می رسد

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از  پروژه ها و طرح های مهم بهداشتی و درمانی در حوزه انتخابیه اراک ، خنداب و کمیجان تا پایان سال ساری به بهره برداری می رسند با پیگیری ها و تلاش های انجام شده و همچنین کمک خیرین عزیز و مساعدت دولت و دانشگاه علوم پزشکی این پروژه ها انجام شدند.

وی افزود: از پروژه هایی که مقرر شده به بهره برداری برسند می توان به راه اندازی بیمارستان بزرگ حضرت ولیعصر (عج) اراک با ظرفیت ۴۸۰ تخت بستری، راه اندازی فاز ۳ بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با ظرفیت ۶۴ تخت بستری و ۴ اتاق عمل و اورژانس بوده است.

نماینده مردم اراک در مجلس بیان کرد: از دیگر پروژه هایی که تا اواخر امسال به بهره برداری می رسند راه اندازی بیمارستان و اورژانس پرتوی سوانح و سوختگی با ظرفیت ۲۵ تخت و درمانگاه ناباروری بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اراک به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و همچنین راه اندازی مرکز دیالیز با ظرفیت ۴۰ تخت می توان اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: پروژه هایی نظیر  ۱۰ پایگاه اورژانس خیرساز، بیمارستان زنان و زایمان با ظرفیت ۱۱۰ تخت بستری و مراکز دیالیز در شهرستان های خنداب و کمیجان با مجموعه ۲۷ تخت دیالیز به بهره برداری می رسند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi