یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای پروژه‌های سدسازی استان در دستور کار وزارت نیرو

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی از نشست خود با مسئولان وزارت نیرو برای پروژه های اساسی و زیرساختی و تسریع در انتقال آب‌های مرزی حوزه آبفا خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اجرای پروژه‌های سدسازی استان در دستور کار وزارت نیرو

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست خود با مسئولان وزارت نیرو برای پروژه های اساسی و زیرساختی و تسریع در انتقال آب‌های مرزی حوزه آبفا، عنوان کرد: وزیر نیرو بر اجرای پروژه‌های سدسازی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی دستور صادر کرد و در این نشست در خصوص ادامه اجرای پروژه سدهای استان نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است.

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سد گلمندره در شهرستان گرمه با سرعت خوبی در حال ساخت است و مقررشد تا ساخت سد دربند نیز از محل طرح های اضطراری اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد در مطالعات سدهای جدید استانی، سد خرتوت و سد نیلوفر تسریع شود، افزود: همچنین در نشست شورای اداری استان، تأکید شد اولویت‌های پروژه راه‌های روستایی برای عقد قرارداد تعیین تکلیف شود تا ذیحساب پای قرارداد بیایند.

وحیدی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد، سهم از اعتبارات استانی برای نگهداری راه‌ها در حوزه شهرستان‌ها و خطوط انتقال آب استانی دیده شود. سازمان برنامه ریزی رسوب اعتبارات خزانه دستگاه ها را بررسی و زمان برای اجرای جذب تعیین شود. در خصوص پست های برق شهرک صنعتی نیز تصمیماتی گرفته شده که رویکرد ما تسریع در پروژه های عمرانی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi