پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی اردبیل قابل تحقق است

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس گفت: اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی اردبیل قابل تحقق است این اعتبارات به زودی برای تامین آب مطمئن اردبیل اختصاص داده می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86995
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی اردبیل قابل تحقق است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در گفت و گویی اظهار کرد: در صورت تخصیص به موقع این اعتبارات بخشی از مشکلات آبرسانی اردبیل مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است، افزود: کم آبی یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان است و به منظور تأمین امنیت آبی استان و پیرو پیگیری‌های قبلی در دیدار با مسئولان برای امر آبرسانی اردبیل ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اخذ شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تلاش‌های انجام شده در مجلس دهم برای اخذ ردیف بودجه آبرسانی به شهر اردبیل گفت: در دیدار قبلی با مدیر عامل شرکت آبفای کشور اجرای تعهدات و تخصیص و پرداخت اعتبارات به طرح‌های آب و فاضلاب اردبیل، نمین، نیر و سرعین پیگیری شد.

بدری با اشاره به احداث مدول دوم تصفیه خانه اردبیل افزود: برای تامین آب آشامیدنی شهر اردبیل در درازمدت باید تدابیر اساسی اتخاذ شود و نمایندگان استان هم از مسئولان آب و فاضلاب کشور پیگیر تامین آب مطمئن برای شهر اردبیل خواهند شد.

وی گفت: تأمین آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی از سال‌های گذشته دغدغه مسئولان اردبیل بوده که در این میان اضافه برداشت از مخازن و آبخوان‌ها این مشکل را صدچندان کرده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از فرونشست دشت اردبیل اظهار کرد: نمایندگان استان آماده هرگونه همکاری با بخش آب برای تقویت برنامه‌های این حوزه هستند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده نزدیک با حضور نمایندگان استان در مجلس و مدیران ارشد استان چالش‌های این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: اگر برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت در استفاده از منابع آب میان‌حوزه‌ای نداشته باشیم، نمی‌توانیم مشکلات و چالش‌های این بخش را درست و دقیق پیش‌بینی کرده و حل کنیم.

در حوزه معادن کوچک کوتاهی کردیم
دنبال کنید

بدری تشدید خشکسالی در کشور را یکی از دغدغه‌های جدی برای تعیین راهکار مناسب در کم کردن آسیب‌ها در این زمینه برشمرد و خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی و آب آشامیدنی می‌توان از الگوهای جهانی در کنترل مصرف استفاده کرد.​/

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi