پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

امیر مسعود مومنی در موسیقی

امیر مسعود مومنی در موسیقی   یکی از خواننده هایی که این روز ها در عرصه موسیقی خوش درخشید، امیر مسعود مومنی می باشد که در این متن به حضور او در موسیقی و مارکت آهنگ خوانی و خوانندگی خواهیم پرداخت. امیر مسعود مومنی را بیشتر بشناسیم! به فارسی: امیر مسعود مومنی متولد یک هزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86941
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

کرونا :

امیر مسعود مومنی در موسیقی

امیر مسعود مومنی در موسیقی

 

یکی از خواننده هایی که این روز ها در عرصه موسیقی خوش درخشید، امیر مسعود مومنی می باشد که در این متن به حضور او در موسیقی و مارکت آهنگ خوانی و خوانندگی خواهیم پرداخت.

امیرمسعود مومنی

امیر مسعود مومنی را بیشتر بشناسیم!

  • به فارسی:

امیر مسعود مومنی متولد یک هزار و سیصد و هفتاد و سه از اصفهان می باشد. وی در سه گرایش خوانندگی، گویندگی، ورزش بدنسازی حرفه ای حضور موثر داشته است.

  • به انگلیسی:

Amir Massoud Momeni was born in the middle of summer, early in the night, in Isfahan. He grew up in a working class family, that was considered weak in terms of social status. However; There was a great and unique power in his family. He works in music and narrator songs.

بدنسازی و کسب مدال

امیر مسعود مومنی در ابتدا به ورزش روی آورد و سپس وارد هنر شد. زمانی که در روزش فعالیت داشت توانست به مدال خوش رنگ طلای فیتنس اروپا دست یابد . این اتفاق خوشایند در سن ۲۱ سالگی او رخ داد که برایش افتخار بسیار جذابی بود. سپس مدت کوتاهی را نیز در کراس فیت گذراند اما به خاطر مصدومیت و مسائل شخصی ورزش را کنار گذاشت و به هنر روی آورد.

امیرمسعود مومنی

هنر امیرمسعود: گویندگی و خوانندگی

پس از دنیای ورزش و قدم گذاشتن به دنیای هنر، ابتدا به سمت گویندگی رفت. در گویندگی توانست پادکست های بسیار جذابی همچون بی خداحافظی ، برگرد ، خندهام ، فوکوس ، و .. را ارائه دهد. در کنار گویندگی خوانندگی را نیز آغاز کرد. در خوانندگی نیز آثار بسیاری همچون پیدا شدی ، انفجار بزرگ ، سرعت غیر مجاز ، قهوه تلخ ، مجازی ، تفره ، حکم ، و .. را منتشر کرده است. در هر دو امر گویندگی و خوانندگی، امیر مسعود به خاط متفاوت بودن آثارش، موفقیت های بسیاری را تاکنون کسب کرده است.

یونسکو ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله را تأیید کرد
دنبال کنید

شناخت بیشتر امیر مسعود

در موسیقی به خواننده هایی همچون جواد یساری، علیرضا قربانی، و .. علاقه دارد. یکی دیگر از علایق او نیز تماشای فیلم است و به حدی فیلم باز است که آرشیوی کاملی از فیلم و سریال را دارد.

برای شناخت بهتر امیر مسعود نیز می توانید به سایت رسمی اش به آدرس http://amirmasoud-momeni.com می باشد که در آن بیوگرافی کامل همراه با آثارش درج شده است. هم چنین تصاویر بسیار با کیفیت از او در سایت رسمی امیر مسعود مومنی موجود می باشد.

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi