پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مصوبات سفر نمایندگان مجلس به ایرانشهر و چابهار

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، به تشریح مصوبات سفر تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولانی از وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و سایر مسئولان مربوطه به ایرانشهر و چابهار پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86866
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

مصوبات سفر نمایندگان مجلس به ایرانشهر و چابهار

عبدالناصر درخشان در گفت‌ و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس و مسئولانی از وزارت نفت ، شرکت ملی گاز ایران و سایر مسئولان مربوطه به حوزه انتخابیه‌اش گفت: به دنبال پیگیری مشکل تامین سوخت مورد نیاز حوزه انتخابیه‌ام از اعضای کمیسیون انرژی مجلس، شاه کرمی مدیرکل امور مجلس وزارت نفت، رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، نوشادی مدیرعامل مهندسی و توسعه گاز و نژاد علی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دعوت کردیم تا به صورت میدانی بازدیدی از وضعیت توزیع سوخت در این منطقه داشته باشند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای کمیسیون انرژی و مسئولان دولتی مربوطه بعد از بازدید از چابهار وارد ایرانشهر شده و از شهرهای مختلف آن اعم از سرباز و راسک بازدید کردند.

وی تصریح کرد: موضوع گازرسانی به شهرستان راسک یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهر است که در تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون اجرای پروژه ایجاد خطوط انتقال گاز در مسیر ۴۵۶ کیلومتری که بیش از ۱۰ شهر اعم از راسک و سرباز را در برگرفته است با تخصیص ۱۱۰ میلیون یورو در حال مطالعه بوده و قرار است تا دی ماه سال آینده پیمانکار آن نیز تعیین شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پراکندگی و فاصله زیاد تا رسیدن به جایگاه‌های سوخت یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه بود که مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد موضوع افزایش جایگاه‌های سوخت در این استان نیز در کمیسیون انرژی مجلس با حضور مسئولان وزارت نفت پیگیری شود./

دیدار و گفت و گو با ریاست کمیته امداد/ پیگیری جهت رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi