جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کارخانه قند و روغن کشی در شهرستان‌های شوش و کرخه احداث شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان خواستار احداث کارخانه‌های چغندرقند، روغن کشی و خوراک دام در شهرستان‌های شوش و کرخه شدم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86758
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

کارخانه قند و روغن کشی در شهرستان‌های شوش و کرخه احداث شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر اظهار کرد: به منظور سرمایه گذاری و احداث کارخانه‌های صنایع غذایی و همچنین رفع محرومیت زدایی روستاهای شهرستان شوش و کرخه نشستی با رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

وی، افزایش صنایع تبدیلی و تکمیلی را برای اشتغالزایی جوانان و ایجاد تحول اقتصادی منطقه تأثیرگذار و حائز اهمیت دانست و افزود: شهرستان شوش قطب کشاورزی بوده که سالانه حدود ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی از جمله گندم، ذرت دانه‌ای و چغندر قند تولید می‌کند.

کعب عمیر، خواستار احداث کارخانه‌های صنایع تبدیلی در شهرستان‌های شوش و کرخه شد و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان شوش و کرخه در حوزه‌های صنایع تبدیلی و غذایی انتظار می‌رود بنیاد مستضعفان در این حوزه‌ها سرمایه گذاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با بیان اینکه بنیاد مستضعفان خدمات محرومیت‌زدایی خود را در حوزه‌های مختلف انجام خواهد داد، گفت: در این دیدار خواستار تخصیص اعتبار برای بهسازی و آسفالت جاده‌های شهری و روستایی و همچنین تخصیص اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های حوزه ورزش شهرستان‌های شوش و کرخه شدم.

کعب عمیر تصریح کرد: رئیس بنیاد مستضعفان در این نشست قول همکاری و مساعدت‌های لازم را نسبت به موضوعات مطرح شده دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi