شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش لحظه‌ای قیمت صنوف در کهگیلویه/ چه کسی پاسخگوی بازار رها شده دهدشت است؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، عین‌الله اخوان در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد واحد بازرسی اتاق اصناف این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و اظهار کرد: تعداد کل بازرسی‌های انجام شده طی این مدت ۱۷ هزار و ۸۷۶ مورد بوده است. رئیس اتاق اصناف کهگیلویه، تعداد کل تخلفات کشف شده را ۱۰۷ مورد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86713
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

افزایش لحظه‌ای قیمت صنوف در کهگیلویه/ چه کسی پاسخگوی بازار رها شده دهدشت است؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، عین‌الله اخوان در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد واحد بازرسی اتاق اصناف این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و اظهار کرد: تعداد کل بازرسی‌های انجام شده طی این مدت ۱۷ هزار و ۸۷۶ مورد بوده است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه، تعداد کل تخلفات کشف شده را ۱۰۷ مورد عنوان و تصریح کرد: این تخلفات برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی تعداد اخطاریه‌های صنفی و غیرصنفی را هشت هزار و ۶۶۶ اخطاریه عنوان و افزود: طی این بازه زمانی ۴۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

اخوان ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از چهار میلیارد ریال عنوان کرد.

وی تعداد کل شکایت‌های مردمی را پنج هزار ۴۶۸ مورد عنوان و بیان کرد: از این مجموع ۱۱۸۲ مورد حضوری، ۳۸۷۵ مورد تلفنی و ۴۱۱ مورد کتبی بوده است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه خاطرنشان کرد: واحد بازرسی همچنان کما فی سابق نسبت به بازرسی کلیه صنوف تحت پوشش اهتمام جدی دارد.

اخوان با بیان این که گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف به صورت مدام بازار را رصد می‌کنند، گفت: افزایش قیمت در کلیه صنوف از جمله لوازم یدکی اتومبیل و لوازم الکتریکی به صورت لحظه‌ای وجود داشته و دارد.

وی هم‌چنین از افزایش قیمت در رسته پوشاک، کفش، میوه و تره‌بار، طلا، آهن آلات، ملک، موبایل و لوازم جانبی، لاستیک خودرو، مواد لبنی، آجیل و مصالح ساختمانی خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی‌های اخیر کاهش قیمت محسوسی در بازار وجود نداشته است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

مادر 2 شهید خراسان جنوبی درگذشت
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi