چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

بهترین مدل کابینت آشپزخانه معرفی بهترین مدل کابینت آشپزخانه برای انتخاب بهتر کابینت مورد نیاز شما و معرفی تولید کننده اصلی کابینت در ایران شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که بهترین کابینت آشپزخانه موجود در بازار کدام است؟! در این مقاله می خواهیم پاسخی برای این سوال پیدا کنیم. یافتن بهترین ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86471
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

کرونا :

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

معرفی بهترین مدل کابینت آشپزخانه برای انتخاب بهتر کابینت مورد نیاز شما و معرفی تولید کننده اصلی کابینت در ایران

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که بهترین کابینت آشپزخانه موجود در بازار کدام است؟! در این مقاله می خواهیم پاسخی برای این سوال پیدا کنیم. یافتن بهترین ها همیشه سخت است. زیرا افراد مختلف تعاریف متفاوتی از بهترین بودن دارند. این مشکل همه را وادار می کند تا بهترین کابینت آشپزخانه مثل کابینت استیل یا کابینت نئوکلاسیک یا کابینت ممبران و غیره  را از دیدگاه خود ارائه دهند.

بهترین مدل کابینت آشپزخانه

بهترین کابینت فلزی و استیل

کابینت فلزی یکی از کابینت های قدیمی است که در گذشته در خانه های ایرانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. اما به دلیل معایب کابینت های فلزی، استفاده از آنها کاهش یافته است. کابینت های فلزی برای محیط های مرطوب مناسب نیستند. در برابر رطوبت خیلی راحت زنگ می زند و خورده می شود. همچنین این کابینت ها دارای طرح و رنگ بسیار محدودی هستند.

اگرچه کابینت های استیل کابینت های بسیار گران قیمتی هستند، اما برای استفاده در منازل مناسب نیستند. دلیل آن این است که این کابینت ها دارای طرح و رنگ بسیار محدودی هستند. علاوه بر این، این کابینت ها بسیار گران هستند و کابینت های استیل عمدتاً برای رستوران ها و بیمارستان ها استفاده می شود.

کابینت های فلزی و استیل برای افرادی که دوست دارند آشپزخانه شان طراحی محکم و زیبایی داشته باشد مناسب نیست. کابینت های استیل به دلیل قیمت بالایی که دارند به ندرت برای منازل استفاده می شوند.

می توان گفت کابینت فلزی کاربرد خود را از دست داده است، اما کابینت استیل بهترین کابینت برای مکان های خاص مانند بیمارستان ها است.

کابینت استیل

بهترین کابینت ام دی اف

کابینت آشپزخانه ام دی اف امروزه پرمصرف ترین کابینت ها هستند. این کابینت بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند انتخابی ارزان و اقتصادی داشته باشند. ورق ام دی اف خام خود، ماده اصلی برای ساخت کابینت های دیگر است.

امکان برگزاری کنکور در ورزشگاه‌ها
دنبال کنید

کابینت ام دی اف امکان طراحی مدرن را دارد و می تواند با طراحی مناسب آشپزخانه ای بسیار زیبا و باشکوه را برای شما ایجاد کند. مزیت اصلی کابینت ام دی اف قیمت مناسب و پایین آن نسبت به سایر کابینت ها می باشد.

کابینت ام دی اف معایبی نیز دارد که برای برخی افراد آن را به انتخاب اول تبدیل نمی کند. مهمترین عیب کابینت ام دی اف مقاومت نسبتا ضعیف آنها در برابر آب و رطوبت است. اگر روکش ام دی اف آسیب ببیند، آب به راحتی به داخل هسته نفوذ کرده و به ام دی اف آسیب می رساند.

کابینت ام دی اف

بهترین کابینت های گلاس

کابینت های گلاس دارای  محبوبیت و زیبایی است. این کابینت بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند کابینت و دکوراسیون مدرن را در آشپزخانه خود تجربه کنند. ویژگی اصلی کابینت هایگلاس براق بودن آنهاست.

جدا از چیزی که گفتیم، هایگلاس سفید بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه کوچک است. زیرا این کابینت نور خورشید را منعکس می کند و باعث نورپردازی در آشپزخانه کوچک می شود که بسیار مهم است.

کابنت های گلاس در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارند. دلیل آن نوع خاص پوشش آنهاست. اما اگر روکش هایگلاس از بین برود یا آسیب ببیند، بسیار آسیب پذیر است. زیرا هسته هایگلاس نیز از ام دی اف ساخته شده است.

کابینت های گلاس

بهترین کابینت ممبران

کابینت ممبران یکی از بهترین مواد برای ساخت کابینت های کلاسیک است. کابینتی که قیمت کمتری نسبت به چوب دارد، اما می تواند ظاهری کلاسیک مانند کابینت چوبی برای شما ایجاد کند. کابینت های ممبران بهترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند آشپزخانه شان ظاهری کلاسیک داشته باشد، اما نمی خواهند هزینه زیادی برای کابینت های چوبی بپردازند. آنها یک تجربه فضایی کلاسیک با هزینه کمتر می خواهند.

کابینت ممبران اگرچه زیباست، اما دارای معایبی است که آن را برای برخی افراد بهترین کابینت نمی کند. البته معایب کابینت ممبران مربوط به خود متریال نیست. این معایب عمدتاً مربوط به نصب کابینت است. به عنوان مثال، اگر ممبران در یک کارگاه بی کیفیت ساخته شده باشد، آستر آن می تواند به مرور زمان از هسته جدا شود و مشکلاتی مشابه آنچه ذکر کردیم ایجاد کند.

۷۲درصد اعتبارات هزینه ای استان تخصیص یافته است
دنبال کنید

کابینت ممبران

بهترین کابینت در چوب و روکش چوب

کابینت روکش چوب کابینتی است که دارای هسته ام دی اف با روکش چوب طبیعی می باشد. این کابینت ها جزو گران ترین کابینت های موجود در بازار هستند. همچنین از نظر زیبایی و تکنولوژی، البته یکی از بهترین کابینت های موجود در بازار است.

کابینت های روکش چوبی می توانند روکش هایی از متریال های مختلف مانند چوب گردو و روسی و … باشند.

به هر حال اگر می خواهید بدانید کابینت روکش چوب خوب است یا نه، باید بگوییم که عالی است! اما ایرادات کوچکی نیز دارد که می توان آنها را کاملا نادیده گرفت.

در بین این کابینت ها که تا اینجا به آن پرداختیم، می توان گفت کابینت چوبی بهترین کابینت است. به هر حال شما فکر می کنید. تنها مشکل آنها هزینه بالایی است که برای هر متر طول کابینت چوبی باید بپردازید.

کابینت های چوبی برای مکان های بسیار خاص و مجلل در نظر گرفته شده است. هرجایی از کابینت چوبی استفاده نمی کنند زیرا این ماده بسیار گران قیمت و با ارزش است.

کدام کابینت بهترین کابینت است؟

برگردید و به قسمت های مختلف متن نگاه کنید. هر کدام از آن کابینت هایی که در مورد آنها صحبت کردیم بهترین نوع کابینت برای یک کاربرد خاص و برای افراد خاص است.

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم شما را در انتخاب کابینت مناسب برای خانه یا مغازه خود راهنمایی کرده باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر می توانید به سایت تهران کابینت که تولید کننده اصلی انواع کابینت و کمد دیواری در ایارن می باشد مراجعه فرمایید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi