جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را با مدیریت جهادی اجرا کند

به گزارش کرونا از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۹دی‌ماه، با اشاره برگزاری ایام فاطمیه، اظهار کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86362
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را با مدیریت جهادی اجرا کند

به گزارش کرونا از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز یوم‌الله ۹دی‌ماه، با اشاره برگزاری ایام فاطمیه، اظهار کرد: برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) در شهرستان پردیس دشمنان و منافقین را رسوا کرد و آنهایی که در داخل از روی آگاهی با دشمنان همراهی و کمکشان کردند و هنوز هم ادامه می‌دهند و نادم هم نیستند، بدا به حالشان! و منتظر عواقب رفتار و کردار زشت و خائنانه خود با ملت ایران باشند.

وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان دهه فاطمیه(س) در شهرستان، گفت: برگزاری مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا سلام الله علیها در مساجد امام علی علیه السلام و الزهرا سلام الله علیها و برپایی مراسم های مختلف در مساجد شهرستان که با حضور پرشور مردم همراه بود فتنه گران را ناامید کرد.

امام جمعه پردیس افزود: هیات دانش اموزی و برنامه های خوبی در مدارس پردیس برگزار شد اما کافی نیست و امیدوارم برنامه‌های مفصل‌تری برای برگزاری برنامه‌های بصیرتی، معرفتی و معنوی برنامه‌ریزی و در تمام مدارس اجرا شود و مسوولان هم حمایت کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه یوم الله نهم دی ۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و آغاز دهه بصیرت، تاکید کرد: سه شنبه ۱۳ دی؛ سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار بزرگ اسلام و مالک اشتر انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و همرزمان با وفایش بدست استکبار جهانی روز جهانی و مقاومت است.

جلسه خانه احزاب با حضور سه فراکسیون اصولگرا اصلاح طلب و مستقلین با اکثریت اعضاء تشکیل شد
دنبال کنید

وی با بیان اینکه دولت با مدیریت جهادی مشکلات معیشتی مردم را حل کند، ادامه داد: همه میدانیم که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و دشمن جنایتکار هم تلاش میکند تا ضربه کشنده ای را به ملت ایران وارد کند، اما ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب ایستادگی کردند و نگذاشتند دشمن از طریق جنگ اقتصادی به اهداف خود برسد.

امام جمعه پردیس افزود: متاسفانه این جنگِ بی امان دشمن با خیانت های دولت قبل که کشور را در رشد اقتصادی عقب انداخت و برخی کم‌تدبیری‌های مسوولان کنونی در سیاستگذاری، اجرا و نظارت به التهابات بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو دامن زده و مردم را در شرایط بسیار سختی قرار داده و فشار سنگینی را به مردم مخصوصا طبقه ضعیف جامعه وارد می کند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: از همه دست‌اندرکاران مدیریت کشور انتظار داریم منویات مقام معظم رهبری را یک بار دیگر بازخوانی کنند و طبق همان منویات رهبر عزیزمان برنامه ریزی کنند، البته مبنای این دولت همین است که طبق منویات رهبری حرکت بکند که در بسیاری از موارد همینطور است.

وی با بیان اینکه این روزها وضعیت بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو را می بینیم که ناراحت کننده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ دشمن در جنگ اقتصادی بی امان حمله می کند و اهداف مشخصی هم دارد و راه مقابله با آن هم اقتصاد قوی است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: اقتصاد کشور هم با سه ویژگی قوی خواهد شد، اول اینکه باید برنامه منسجم و زیربنایی نه شعاری و روبنایی داشته باشیم، یعنی در رفع مشکلات به مسائل روبنایی و ظاهری نباید اکتفا شود.

فرایند انتخابات در کهگیلویه وبویراحمد نیمه الکترونیک برگزار می شود
دنبال کنید

امام جمعه پردیس تصریح کرد: در حل مشکلات اقتصادی دنبال راه‌حل‌های موقّتی و مسکّن و مانند این‌ها نباید رفت، زیرا بسیاری از مواقع همین موقتی و مسکن ها وضعیت را بدتر می کند.

وی افزود: دوم اینکه دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را با روحیه جهادی و مدیریت جهادی اجرا کند تا مسئله گرانی را حل و ارزش پول ملی را حفظ، سرمایه و نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: سوم اینکه دولت صادقانه و بدون پیرایه های سیاسی با مردم حرف بزند و واقعیت ها و مشکلات را به مردم بگویند و مردم را در جریان بگذارد. 

امام جمعه پردیس تاکید کرد: باز هم عرض می کنم که مردم از گرانی و تورم و التهابات بازار ارز، طلا، مسکن و خودرو نگران هستند و هم تحت فشار معیشتی بسیار بالایی هستند.

وی عنوان کرد: مسوولان باید تلاش مضاعف کرده و دستورات مقام معظم رهبری را در اقتصاد کشور عملیاتی کنند، و اینطور نباشد که بعد از چند سال دوباره مقام معظم رهبری بفرمایند که من بار ها اقتصاد مقاومتی را تذکر دادم اما گوش و عمل نکردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi