جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت الله خاتمی: شبهه افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه گران است

به گزارش کرونا از بیرجند، آیت الله خاتمی با بیان این مطلب در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه شهرستان قاینات که با حضور مشاور استاندار در امور روحانیت و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همراه بود، خاطرنشان کرد: شبهه افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه گران است که اسمش را اعتراضات می گذارند و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86356
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

آیت الله خاتمی: شبهه افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه گران است

به گزارش کرونا از بیرجند، آیت الله خاتمی با بیان این مطلب در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه شهرستان قاینات که با حضور مشاور استاندار در امور روحانیت و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همراه بود، خاطرنشان کرد: شبهه افکنی در اغتشاشات از اهداف فتنه گران است که اسمش را اعتراضات می گذارند و به بهانه های مختلف و با دروغ افکنی اغتشاش به پا می کنند.

وی تأکید کرد: تا وقتی یک ایرانی در ایران باشد، تجزیه طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند بود. 

به گفته وی؛ وجه مشترک فتنه ها حمایت اجانب است که تمام قد به حمایت از اغتشاشگران آمده اند. 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اغتشاشگران در ایران سربازان آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند که در فتنه ها همه یکصدا علیه ایران شدند. 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فضای مجازی در دست آمریکاست، گفت: بسیاری از افراد فریب خورده در اغتشاشات، تحت تأثیر فضای مجازی بودند و بدانید که فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات آمریکایی است.

وی متذکر شد :دهه هفتادی ها، هشتادی ها و نودی ها به هوش باشید و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته اند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم سرمایه انقلاب هستند و به یاری خداوند تا شما مردم هستید و تا در صحنه هستید انقلاب خواهد ماند و به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: از اول انقلاب ۱۵ فتنه را پشت سر گذاشتیم، ازجمله  در فتنه ۷۸ جنایت‌های بسیاری را کردند و استکبار از اینها حمایت کرد که با حضور مردم در ۲۳ تیر طومار ننگینشان بسته شد. 

برخی المان‌های یاسوج با فرهنگ ما سازگاری ندارند و زیبایی پارک‌ها را هم از بین برده / شهرداری الکترونیکی را راه‌اندازی می‌کنیم / بهره بردن از بخش خصوصی برای شهری آباد / خدمات شهری باید در همه‌جای شهر به یکسان در اختیار شهروندان قرار بگیرد /انتقاد حق قانونی مردم است
دنبال کنید

وی افزود : سال ۸۸ نیز ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و فتنه جاه طلبان در این سال نیز ناکام ماند و با حرکاتی که داشتند خون مردم به جوش آمد و لشکریان به عشق رهبر به میدان آمدند. 

به گفته وی؛ فتنه گران در این ۸ ماه به آبروی بین المللی نظام ضربه زدند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ دوجبهه شکل گرفت یک جبهه فتنه گران و جبهه دیگر مردم بودند که در مقابل جبهه اول قرار گرفتند و ناکامشان کردند. 

آیت الله خاتمی با بیان این که آدم های فتنه ۸۸ همان آدم های سال ۷۸ بودند و تمام دغدغه آنها این بود که ولایت فقیه نباشد، متذکر شد: برخی هنوز برای این انقلاب خمیازه می‌کشند و خمیازه ها خواهند کشید. 

وی با اشاره به اینکه فتنه بنزینی سال ۹۸، فتنه باند مهدی هاشمی و فتنه یا اغتشاشات اخیر از دیگر اقدامات ناکام این آدم ها بود، تأکید کرد: ولایت ستیزی ستون فقرات فتنه گران است و این وجه مشترک همه فتنه ها در ایران می باشد. 

به گفته وی؛ فتنه گران می خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند، آنها قله انقلاب را نشانه گرفته اند ومی دانند تنها فرد بزرگی که می تواند کشور را جمع وجور کند ولی فقیه است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشات سال ۱۴٠۱ هم تمام شد و خودشان می‌گفتند می خواستیم مردم را به میدان بکشانیم و نتوانستند. 

به گفته وی؛ رمز نتوانستن آنها بصیرت شما مردم است و اینها ناکام ماندند و ناکام هم می مانند. 

بعضی از مسئولان بهمئی برای ماندن چک سفید امضا دارند/انتقاد شدید صلواتی از بیخیالی و بی تحرکی برخی مسئولان
دنبال کنید

آیت الله خاتمی، ولایت را چراغ راه خواند و گفت: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید و بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است و آمریکا از هر کس تعریف کرد به آن مشکوک باشید. 

وی تأکید کرد: انقلاب ما بیمه شده و بیمه می‌شود و بیمه خواهد شد و ما ایمان داریم که روزی ندای اشهد ان لا اله الله و اشهد ان محمد رسول الله در مرتفع ترین قله های جهان طنین انداز خواهد شد. 

پایان پیام/۳۶۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi