جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جان فدا| روزی که حاج قاسم سلیمانی با کت و شلوار به جنگ داعش رفت

به گزارش گروه حماسه و مقاومت کرونا ، ابوحسن از فرماندهان نیروهای مردمی عراق درباره یکی از حملات داعش در نزدیکی کربلا گفت: در سال ۱۳۹۳ باخبر شدیم نیروهای داعش قصد دارند تعدادی از زائران ایرانی را در نزدیکی کربلا گروگان بگیرند. به دلیل اینکه مسأله مهمی بود، موضوع را سریعاً به اطلاع حاج قاسم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86353
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

جان فدا| روزی که حاج قاسم سلیمانی با کت و شلوار به جنگ داعش رفت

به گزارش گروه حماسه و مقاومت کرونا ، ابوحسن از فرماندهان نیروهای مردمی عراق درباره یکی از حملات داعش در نزدیکی کربلا گفت: در سال ۱۳۹۳ باخبر شدیم نیروهای داعش قصد دارند تعدادی از زائران ایرانی را در نزدیکی کربلا گروگان بگیرند. به دلیل اینکه مسأله مهمی بود، موضوع را سریعاً به اطلاع حاج قاسم رساندیم.

او بعد از رصد مسیر حرکت داعش، بدون فوت وقت، مکان مشخصی را تعیین کرد و ۲۰ نفر از نیروهای زبده‌اش را مأمور کرد تا بر سر راه داعشی‌ها کمین بگذارند. این اتفاق افتاد و نیروهای او با نیروهای داعش نزدیک نیم ساعت درگیر شدند.

بعد از پایان درگیری من همراه با تعدادی از نیروهایم خودمان را به محل درگیری رساندیم. ما با چشم دیدیم که تمام داعشی‌ها کشته شده بودند؛ به جز یک نفر که آن هم به اسارت درآمده بود. حاج قاسم هم خودش را به آن منطقه رساند.

آن روز حاجی کت و شلوار پوشیده بود. او وقتی با اسیر داعشی روبرو شد، با اشاره به کت و شلوارش خطاب به آن اسیر گفت: همان طور که می‌بینی لباس من برای جنگ نیست. وای به حالتان اگر فرمانده‌ام دستور بدهد و لباس نظامی بپوشم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi