شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی محیط های مشترک در بخش بهداشت همگی بسیار متفاوت هستند، اما با یک مخرج مشترک متمایز می شوند: نیاز به حفظ استانداردهای بالای نظافت، بهداشت و پاکسازی . از آنجایی که این مکان‌ها مکان‌هایی هستند که افراد بیمار ممکن است برای دوره‌های طولانی در آن اقامت داشته باشند، به راحتی می‌توان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86257
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

کرونا :

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی

محیط های مشترک در بخش بهداشت همگی بسیار متفاوت هستند، اما با یک مخرج مشترک متمایز می شوند: نیاز به حفظ استانداردهای بالای نظافت، بهداشت و پاکسازی . از آنجایی که این مکان‌ها مکان‌هایی هستند که افراد بیمار ممکن است برای دوره‌های طولانی در آن اقامت داشته باشند، به راحتی می‌توان فهمید که در این بخش، نظافت یک امر ظاهری صرف نیست. در واقع، این یک ابزار ضروری برای تضمین رفاه بیماران، بستگان آنها و کارکنان بهداشتی است . به همین دلیل در بخش بهداشت و درمان، عملیات نظافت و پاکسازی از جمله فعالیت هایی است که باید در بالاترین سطح انجام شود و از این رو باید از تجهیزات حرفه ای استفاده شود.و همچنین کارکنان آموزش دیده و شایسته. در واقع، در بخش بهداشت، اطمینان از حداکثر نظافت و پاکسازی به منظور کمک به کاهش آلودگی محیط زیست و در نتیجه کاهش خطر عفونت های مربوط به کمک های بهداشتی ضروری است.

عملیات نظافت در بخش بهداشت با طبقه بندی محیط ها بر اساس نحوه طبقه بندی مناطق مختلفی که نیاز به تمیز کردن دارند مشخص می شود. این نیاز به دلیل این واقعیت است که هر منطقه به راه حل های تمیز کننده متفاوتی، مرتبط با نیازهای خاص هر محیط نیاز دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، Comac ماشین‌های تمیزکننده حرفه‌ای را توسعه داده است که مخصوصاً برای بخش سلامت مناسب هستند و طیف وسیعی از محصولات و فناوری‌ها را با هدف رفع نیازهای واقعی ساختارهای مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند

اسکرابر بیمارستانی

یکی از انواع خاص دستگاه های اسکرابر که کاربرد های محدود اما مهمی دارد، دستگاه اسکرابر بیمارستانی می باشد که با توجه به محیط هایی که از این دستگاه استفاده می کنند، مزایای فراوانی خواهد داشت. این دستگاه ها علاوه بر اینکه آلودگی ها را در حین شستشو پاک می کنند، میکروب ها و دیگر عوامل بیماری زای موجود در محیط را نیز کاملا از بین برده و سطح بهداشت نظافت مکانیزه بیمارستان را افزایش خواهد داد. در ذیل به برخی از ویژگی های خوب و محیط های قابل استفاده اسکرابر آنتی باکتریال یا ماشین نظافت بیمارستان می پردازیم

 

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی 7

 

 

مزایای استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال

بهره گیری از اسکرابر آنتی باکتریال در محیط هایی که نیازمند رعایت اصول بهداشتی در بالاترین سطح ممکن می باشند، همانند مهد های کودک، درمانگاه ها و بخصوص در بیمارستان ها، مزیت های گوناگونی داد که بررسی این مزایا، اثباتی است بر نقش مفید و کاربردی اسکرابر های بیمارستانی. با توجه به مزایا، قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه قیمت دستگاه کف شوی بیمارستانی مناسب و مقرون به صرفه می باشد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

کاربرد اسکرابر بیمارستانی در مکان های متفاوت

از دستگاه کف شوی بیمارستانی می توان در مکان های متفاوتی که پیش زمینه ی رشد میکروب دارند و یا مکان هایی که سطح بهداشت در آنها اهمیت دارد، استفاده کرد. برای مثال در مدارس به دلیل اهمیت بهداشت برای دانش آموزان و بخصوص دانش آموزان کوچکی که ممکن است زمین بخورند و سطح پوستشان با زمین و آلودگی هایش تماس پیدا کند و یا مطب های پزشکی یا آزمایشگاه ها که به دلیل تردد بیماران در این مکان ها، زمینه رشد میکروب وجود دارد، می توان از اسکرابر آنتی باکتریال استفاده کرد. تنوع طراحی و قابلیت های کفشوی بیمارستانی تنوع قیمت دستگاه کف شوی بیمارستانی را به دنبال داشته و تهیه آن برای مجموعه های مختلف را اقتصادی و مقرون به صرفه می نماید.

سرلشکر شهید قاسم سلیمانی شهادتت مبارک
دنبال کنید

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی 8

دسته بندی دستگاه های اسکرابر بیمارستانی

دستگاه های اسکرابر آنتی باکتریال به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط هایی با وسعت گوناگون و نظافت مکانیزه بیمارستان در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شود. دستگاه های اسکرابر آنتی باکتریال با توجه به ایعاد دستگاه و نوع هدایت آن،‌به دو دسته اسکرابر های سرنشنی دار و اسکرابر های دستی دسته بندی می شوند. با توجه به قابلیت و ویژگی های هر یک ازین دسته بندی ها قیمت دستگاه کف شوی بیمارستانی متفاوت می باشد.

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی 9

اسکرابر بیمارستانی سرنشین دار

اسکرابر آنتی باکتریال سرنشین دار یا ماشین نظافت بیمارستان پهنای کاری بالا داشته و مجهز به صندلی می باشد. در این مدل از دستگاه ها کاربر با نشستن بر روی دستگاه ان را هدایت می نماید. در نتیجه کمتر خسته شده و تمایل بیشتری برای ادامه فعالیت نظافتی خواهد داشت. از این رو اسکرابر سرنشنی دار موجب افزایش راندمان کاری می گردد. این مدل از اسکرابر بیمارستانی برای شستشو  و نظافت سالن های بزرگ  و وسیع مناسب هستند. قیمت کف شوی بیمارستانی سرنشین دار به دلیل قابلیت بالای نظافت این دستگاه نسبت به اسکرابر های دستی بیشتر می باشد.

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی 10

اسکرابر بیمارستانی دستی

اسکرابر دستی بیمارستانی ابعاد کوچکی داشته و مجهز به دسته می باشند. در این مدل ها کاربر در پشت دستگاه مستقر شده و به وسیله دسته دستگاه، آن را هدایت می نماید. ابعاد این مدل از اسکرابر ها در مقایسه با نمونه های سرنشین دار کوچک تر بوده و از این رو قدرت مانور بالایی در فرایند نظافت مکانیزه بیمارستان دارند. در نتیجه با توجه به ویژگی های نظافت و قیمت کف شوی بیمارستانی برای نظافت راهرو ها و معابر باریک گزینه ای مناسب می باشند.

منبع تغذیه ماشین نظافت بیمارستان

اسکرابر بیمارستانی مجهز به باتری بوده و انرژی لازم برای حرکت خود را از انرژی ذخیره شده در باتری تامین می نماید. تجهیز این دستگاه ها به باتری موجب افزایش دامنه حرکتی دستگاه شده و در نتجیه شستشو و نظافت فضا های دور و خارج از دسترس و همچنین محیط هایی که دسترسی به پریز برق در آنها امکان پذیر نیست می گردد. ضمن اینکه عدم حضور کابل برق در محیط،‌ هیچ گونه مزاحمتی را برای افراد در حال تردد ایجاد نمی نماید. قیمت دستگاه کف شوی بیمارستانی باتری دار به نسبت انواع برقی و کابلی آن بیشتر است.

مدیرکل پدافند غیرعامل: چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در یاسوج برگزار می شود
دنبال کنید

افزایش سطح بهداشت

دستگاه زمین شوی بیمارستانی از مخزنی از جنس پلی اتیلن غنی شده با مواد معدنی و آنتی باکتریال تشکیل شده است. استفاده از نانو یون نقره در ساختار این دستگاه ها، موجب شده تا این دستگاه ها خاصیت آنتی باکتریال داشته باشند. بدین ترتیب در هنگام استفاده، این ترکیبات از داخل شروع به فعالیت کرده و از رشد هر نوع باکتری در هر نقطه ی سخت و کوری جلوگیری می کند و به همین ترتیب بدون استفاده از مواد شیمیایی در نظافت مکانیزه بیمارستان از رشد میکروب ها جلوگیری می شود. لازم به ذکر است که خاصیت آنتی باکتریالی این دستگاه ها مادام العمر بوده و تا مادامی که دستگاه قابل استفاده می باشد، خاصیت آنتی باکتریالی آن حفظ شده و قادر به ضدعفونی کامل سطوح و حذف عوامل بیماری زا می باشد. با توجه به قیمت کف شوی بیمارستانی میتوان دریافت این دستگاه با توان بالای نظافت و ویژگی های نظافتی مطلوب، نتیجه مطلوبی در افزیش سطح بهداشت را به همراه دارد.

قیمت کف شوی و زمین شوی  بیمارستانی 11

افزایش امنیت

یکی از ویژگی های بهره گیری از ماشین نظافت بیمارستان همزمانی عمیلیات شستشو و خشک نمودن سطوح می باشد. به عبارت دیگر این دستگاه با جمع آوری و مکش آب باقی مانده پس از شستشو و انتقال آن به داخل مخزن آب کثیف، از خیس ماندن سطح جلوگیری کرده و با عبور خود از روی سطوح خیس، موجب خشک شدن آنها می گردند. همین امر مانع از لغزیدن افراد روی سطوح شسته شده گردیده و امنیت نظافت مکانیزه بیمارستان در کنار شستشوی کامل و پاکیزگی حفظ می شود.

سرعت بیشتر در شستشو

در محیط هایی مانند بیمارستان نیاز است که هرچه سریعتر فرآیند هایی مانند شستشو و نظافت انجام شود و مانع تردد پزشکان، پرستاران، بیماران، همراهان و… نگردد. همچنین صدای حاصل از شستشو برای بیماران خوشایند نبوده و با بکارگیری اسکرابر سرعت شستشو زیاد شده و سریعا محیطی پاکیزه ارائه خواهد شد.

 

در طیف وسیعی از ماشین‌های کف‌شوی حرفه‌ای طراحی‌شده توسط اتحاد صنعت ، برخی از آنها مخصوصاً برای محیط‌های رایج در بخش بهداشت مناسب هستند، مانند:

  1. بیمارستان ها
  2. خانه های سالمندان
  3. خانه های استراحت
  4. کلینیک های خصوصی
  5. مراکز پزشکی
  6. جراحی های دندانپزشکان
  7. جراحی های دامپزشکی
  8. آزمایشگاه ها
  9. مراکز بهداشتی

اتحاد صنعت صدرا؛ فروشنده انواع زمین شوی باکیفیت با قیمت مناسب

با توجه به اینکه قصد دارید مراکز بیمارستانی و درمانی را بشویید یا کف کارخانه‌تان را، باید متوجه شده باشید که کدام مدل مناسب شما است. با در نظر گرفتن این قضیه و پس از تصمیم‌گیری‌های اولیه، می‌توانید نوع مورد‌نظر از زمین شوی خودرویی یا دستی را از اتحاد صنعت صدرا خریداری کنید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi