پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور

به گزارش کرونا از سمنان، کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور پیش از ظهر امروز در گرامیداشت ۱۷۹ شهید نهضت سوادآموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و شماری از مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد. یاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86227
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور

به گزارش کرونا از سمنان، کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور پیش از ظهر امروز در گرامیداشت ۱۷۹ شهید نهضت سوادآموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و شماری از مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور 4

یاد شهدا را زنده نگاه دارید

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم گفت: تقارن دومین کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور با حضور شهدای گمنام و خوش‌نام امری بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای نهضت سوادآموزی کشور و شهدای استان را گرامی می‌داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: حضرت فاطمه (س) شهید راه ولایت و خداوند هستند و هر کس اطاعت از پیامبر گرامی اسلام (ص) و خداوند متعال را انجام دهد، با کسانی که خداوند به آنان نعمت داده است، همراه خواهد بود.

مطیعی گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در این راستا بسیار اهمیت دارد.

برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور 5

سمنان؛ گنجینه فرهنگ ایثار و شهادت

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم در دومین کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی کشور گفت: امروز رمز موفقیت ما این است که بتوانیم در مسیر شهدا، آرمان‌های امام راحل و مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برداریم.
وی افزود: قدم برداشتن در مکتب حاج قاسم سلیمانی بهترین راهکار موفقیت در امر تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.
استاندار سمنان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور نیروها و فرهنگیان متدین و ولایتمدار، دغدغه‌ای در حوزه آموزش و پرورش استان نداریم.
هاشمی تصریح کرد: استان سمنان در عرصه‌های مختلف همچون جبهه‌های جنگ تحمیلی، دانشگاهی، فرهنگی، آموزش و پرورش، ایثار و شهادت پیشرو و پیشگام است.
وی گفت: میانگین نرخ باسوادی در استان ۹۸.۲ درصد است که از میانگین کشوری بالاتر بوده و در تمامی زمینه‌ها پیشگام است.

معاون برنامه ریزی استاندار: میوه و مرغ مورد نیاز شب عید استان تأمین می شود
دنبال کنید

پایان پیام/۷۴۰۰۳/م/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi