سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد معاون استاندار از عملکرد فرودگاه یاسوج/ حاجی‌زاده: 5 پرواز در هفته چرا این همه کاهش یافته است؟

به گزارش کرونا از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری و همچنین جشنواره برفی دنا که با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد اظهار کرد: باید ظرفیت های خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی بشناسیم و معرفی کنیم استانی چهارفصل هستیم که مرکز آن به عنوان پایتخت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

انتقاد معاون استاندار از عملکرد فرودگاه یاسوج/ حاجی‌زاده: 5 پرواز در هفته چرا این همه کاهش یافته است؟

به گزارش کرونا از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری و همچنین جشنواره برفی دنا که با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد اظهار کرد: باید ظرفیت های خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی بشناسیم و معرفی کنیم استانی چهارفصل هستیم که مرکز آن به عنوان پایتخت طبیعت ایران معرفی شده اما آن گونه که باید این استان را به خوبی معرفی نکرده‌ایم در زیرساخت‌های گردشگری مشکلات زیادی داریم و ظرفیت های گردشگری استان ما را دیگر نقاط کشور به خوبی نشناخته‌ اند.

معاون استاندار در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری جشنواره ها در استان باید مراکز اقامتی در شهر یاسوج آمادگی کامل را داشته باشند گفت: راهداری و بنیاد مسکن و راه و شهرسازی برای تسطیح و ایمن سازی جاده دسترسی به پیست اسکی کاکان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: آبفا و آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد هم باید آب مورد نیاز آشامیدنی جهت برگزاری جشنواره را فراهم کنند و باید نمایشگاهی در کنار جشنواره برپا شده و محصولات استان به خوبی معرفی شود و تبلیغات لازم نیز از سوی رسانه ها و به خصوص صدا و سیما انجام شود امکانات رفاهی و سرویس های بهداشتی هم مد نظر قرار گیرد.

حاجی‌زاده افزود: همچنین باید از توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این جشنواره استفاده کرد آتش نشانی و هلال احمر و اورژانس اجتماعی باید هماهنگی لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار در ادامه اظهارات خود با انتقاد از عملکرد فرودگاه یاسوج گفت: این چه وضعیتی است که پروازها در فرودگاه یاسوج از ۵ پرواز در هفته به ۲ یا ۳ پرواز رسیده است معلوم است که پیگیری لازم از سوی مدیریت فرودگاه انجام نمی شود.

۴ مشکل اساسی شهرستان باشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی افزود: چند مرتبه خود ما و چندین مرتبه استاندار از مرکز پیگیر رفع این مشکل بودیم اما اگر مدیریت فرودگاه یاسوج پیگیری لازم را انجام می‌داد با چنین وضعیتی روبرو نمی‌شدیم که پروازهای ما به حداقل برسد.

حاجی زاده یادآور شد: در جشنواره برقی دنا باید پروازهای مضاعف برقرار شود و در طول آن چند روز به صورت روزانه پرواز از یاسوج به تهران و بالعکس داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از تهران و از استان های همجوار مانند فارس و خوزستان و بوشهر یقینا به تعداد زیادی در این جشنواره شرکت خواهند کرد که از هم اکنون باید بسترهای لازم برای حضور مهمانان خود را فراهم کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi