جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران/ دستگیری ۳۸۴ نفر

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد. وی بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران ۱۲ نفر قاچاقچی، ۲۵ نفر معتاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86170
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

کرونا :

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران/ دستگیری ۳۸۴ نفر

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران ۱۲ نفر قاچاقچی، ۲۵ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۲۲۵ دستگاه انواع خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۳۰۲ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۴۰۰ مورد حکم جلب اجرا گردید.

خادمیان افزود: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات از ۲۵ واحد صنفی بازدید که تعداد ۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین قانونی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

 فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خادمیان گفت: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi