پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

موضوع ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز سریعا پیگیری و اجرایی شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: انتظار داریم که وزیر راه و شهرسازی و معاون اجرایی رییس جمهور موضوع ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز را سریعا پیگیری کنند تا در اسرع وقت اجرایی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86146
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

موضوع ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز سریعا پیگیری و اجرایی شود

محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص آخرین وضعیت راه های الیگودرز گفت: در پی بارش های روزهای اخیر در شهرستان الیگودرز راه های مواصلاتی در روستاها مسدود شده است.  در حال حاضر دسترسی به بیش از ۳۰۰ روستا در این شهرستان بسته شده است. این روستاها در بخش های مختلف شهرستان الیگودرز از جمله در بخش ززو ماهرو الیگودرز با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر ، بخش ذلقی با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر جمعیت و همچنین بخش بربرود شرقی قرار دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: در حال حاضر گردنه های برف گیر الیگودرز از جمله گردنه گله بادوش، شیخان، آبشار آب سفید و شیان و گردنه فرسش بسته می باشد از طرفی نیز به دلیل بارش سنگین برف در الیگودرز پست برق ۶۳ کیلو ولت شهرستان الیگودرز از مدار خارج شده و برق ۱۰۰ روستای این شهرستان در حال حاضر قطع است.

وی افزود: امکاناتی در این شهرستان داریم علی الخصوص در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای که متناسب با وسعت شهرستان و صعب العبور بودن مناطق الیگودرز نیست. بارها این مسائل و مشکلات را پیگیری کردیم و با توجه به اینکه هر ساله این مشکلات وجود دارد راه حل کارشناسی این موضوع ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز است. البته در سفر رییس جمهور به استان لرستان یکی از مصوبات در این استان نیز همین موضوع بود که توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است اما متاسفانه علی رغم پیگیری های صورت گرفته، هنوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور این مصوبه را اجرایی نکرده است و در هیچ سطحی به صورت عمودی با ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز موافقت نکرده است.

برش استانی و آموزش و پرورشی شعار سال باید تعریف شود
دنبال کنید

خدابخشی بیان کرد: مخالفت صورت گرفته در خصوص ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز توسط سازمان امور اداری و استخدامی به خاطر بی اطلاعی آنها بوده و شناختی از مسائل و مشکلات منطقه ندارند. من بارها تقاضا کردم که مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی کشور از شهرستان الیگودرز بازدید داشته باشند و مشکلات را از نزدیک ببینند اما متاسفانه در حال حاضر اتفاقی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر خسارات فراوانی را مردم الیگودرز به دلیل قطعی برق متحمل شدند.در برخی از روستاها از جمله روستای ایوج الیگودرز مراسماتی وجود دارد که بدلیل عدم بازگشایی جاده امکان برگزاری مراسم وجود ندارد، مردم بشدت معترض و ناراضی هستند و با وجود اینکه مسائل را به مسئولان اجرایی گوشزد می کنیم متاسفانه درکی در این خصوص وجود ندارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: از رییس جمهور و معاون اول ایشان تقاضا دارم زمانی که وعده یا قولی را می دهند یا مصوبه ای را ابلاغ کرده و امیدواری در مردم ایجاد می کنند، اهتمام کافی را برای اجرای مصوبات داشته باشند. البته موضوعات را با وزیر راه و شهرسازی درمیان گذاشته ایم و مردم الیگودرز منتظر هستند که مسائل و مشکلات به صورت ریشه ای حل شود و انتظار دارند که امکانات کافی برای زمانی که بحران ازجمله سیل، زلزله و  بارش برف بوجود می آید، در منطقه فراهم باشد تا مسیرهایی که مسدود می شود را بازگشایی کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: راه های مواصلاتی که مسدود می شود، مردم آسیب بسیار می بینند. بالاخره مردم برای مایحتاج خود نیاز دارند که به شهر تردد داشته باشند، بنابراین ما انتظار داریم که وزیر راه و شهرسازی و معاون اجرایی رییس جمهور موضوع ارتقای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز را سریعا پیگیری کنند تا در اسرع وقت اجرایی شود./

اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سلماس اختصاص یافت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi