جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مکاتبه با رئیس جمهور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل ورامین،پیشوا و قرچک

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در حاشیه جلسه دولت و مجلس نیز درخواست خود را کتبا به رئیس جمهور دادم تا پروژه هایی که مصوب شدند به وزاری مختلف دستور دهند که سریعا تکمیل شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مکاتبه با رئیس جمهور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل ورامین،پیشوا و قرچک

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به حوزه انتخابیه بسیار با اهمیت بود چرا که پروژه های خوبی در دستور کار قرار گرفتند که امیدوارم این موضوعات سریعا انجام شوند.

وی افزود: در حاشیه جلسه دولت و مجلس نیز درخواست خود را کتبا به رئیس جمهور دادم تا پروژه هایی که مصوب شدند به وزاری مختلف دستور دهند که سریعا تکمیل شوند از مهم ترین این پروژه ها  مترو تهران به پیشوا بود که مصوبه سفر هم بوده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین موضوع پساب تهران که از راه حل های تامین آب اراضی کشاورزی حوزه انتخابیه است و  بحث تکمیل هزار واحد مسکونی شهرستان قرچک و نوسازی ناوگان جاده ای ورامین و پیشوا و ساخت ترمینال و اختصاص ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از دیگر مواردی بود که در به صورت کتبی از رئیس جمهور درخواست شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس عنوان کرد:  همچنین موضوع بیمارستان پیشوا هم مطرح شد که به وزار مربوطه دستور دادند تا این اقدامات سریعا انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi