جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد و دیپلماسی کشور خواهد داشت

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: مشارکت پرشور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد و دیپلماسی کشور خواهد داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111821
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

کرونا :

مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد و دیپلماسی کشور خواهد داشت

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ با اشاره به لزوم افزایش مشارکت در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، گفت: مردم با حضور پر رنگ خود در انتخابات ۸ تیرماه نشان دادند که به نظام اسلامی پایبند هستند چراکه انتخابات در کشورمان تجلی مردم‌سالاری دینی بوده و اصل حضور مردم در صحنه انتخابات اهمیت بسیاری دارد زیرا مشارکت عمومی نشان‌دهنده همبستگی ملی است که این همبستگی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان به کشور مصونیت‌بخش باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجل شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات در واقع موجب افزایش ضریب امنیت ملی و تامین منافع شده و تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد و دیپلماسی کشور خواهد داشت. حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که می‌توان کشور را از دخالت بیگانگان محفوظ کرد. مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان‌دهنده این است که آنها با چشم بینا اوضاع را رصد کرده و اجازه تعرض به کسی را نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات، قوی‌ترین ابزار برای مذاکره‌کنندگان جهت به رخ کشیدن اقتدار ملی و ظرفیت ملی است تا کسانی که تصور می‌کنند رخنه‌ای در این صف منسجم ملت می‌توانند ایجاد کنند سیلی محکمی بخورند.

این نماینده مردم در دوره دوازدهم مجلس یادآور شد: با توجه به این‌که امروز مهم‌ترین درد کشور مباحث اقتصادی است، در صورتی که مردم پای صندوق‌ها رفته و مشارکت بالایی داشته باشند، ظرفیت ملی برای حل این مشکل نیز ایجاد می‌شود. بنابراین مردم حضور خود در انتخابات را بی‌تاثیر نشمارند چراکه به طور قطع حضور مردم تاثیرگذار بوده و سرنوشت ملت با انتخاب خودشان شکل می‌گیرد./

ضرورت حذف مدیران پروازی از سراسر کشور
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi