پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هدیه عید نوروز

هدیه عید نوروز هدیه عید نوروز یک هدیه باارزش است. هدیه ای که بیش از آنکه ارزش مالی آن مهم باشد، ارزش معنوی آن مهم است. این هدیه پیام آور یک فصل جدید و یک سال جدید است. علاوه بر آن کادو عید می تواند به تقویت روابط بهبود بخشیده و در نهایت برای سازمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86112
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

کرونا :

هدیه عید نوروز

هدیه عید نوروز

هدیه عید نوروز یک هدیه باارزش است. هدیه ای که بیش از آنکه ارزش مالی آن مهم باشد، ارزش معنوی آن مهم است. این هدیه پیام آور یک فصل جدید و یک سال جدید است. علاوه بر آن کادو عید می تواند به تقویت روابط بهبود بخشیده و در نهایت برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی، یک تبلیغ ویژه نیز باشد.

درحقیقت عید نوروز برای تمامی ایرانیان با تمام ادیان و فرهنگ های مختلف یک جشن بزرگ ملی است. اهمیت این عید حتی برای مسیحیان داخل ایران با وجود کریسمس نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ایرانیان برای عید نوروز برنامه های ویژه ای دارند که یکی از مهم ترین آنها، دید و بازدید و خرید هدیه نوروزی برای بستگان، دوستان و حتی همکاران است.

ما در این مقاله تلاش داریم تا شما را با بهترین هدایای سازمانی عید نوروز و همچنین هدایای شخصی برای سال نو آشنا نماییم. با ما همراه شوید…

هدیه عید نوروز 5

اهمیت هدیه سازمانی عید نوروز برای سازمان ها

سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی نیز از نیمه های بهمن شروع به ثبت و سفارش کادوهای سازمانی عید نوروز می کنند. این حرکت علاوه بر تقویت و بهبود روابط بین سازمانی، یک تبلیغ ویژه برای سازمان ها محسوب می شود. درواقع سازمان ها برای خرید هدیه عید نوروز برای سه گروه به دنبال خرید هدیه هستند.

گروه اول شامل کارمندان است که نقشی مهم و ویژه ای در پیشرفت سازمان دارند. این گروه شامل مرد و زن با سن و سال های مختلف هستند که شاید خرید یک هدیه سازمانی کاربردی برای عید نوروز بتواند بهترین گزینه برای هر یک از آنها باشد.

البته که نمی توان برای خرید هدیه سازمانی سال نو بر موضوع سلیقه فردی تمرکز زیادی داشت چرا که در یک سازمان افراد مختلف با سلایق متفاوت حضور دارند. اما بهترین و مهم ترین نکته پرداختن به نیازهای آنها در سازمان است. برای همین منظور کادوهای پرکاربرد سازمانی عید مانند قهوه جوش، ست اداری، ست خودکار و خودنویس، سررسید و… می توانند گزینه خوبی برای اغلب افراد باشند.

علاوه بر این موضوع هدایای ماندگار نیز حکم یک هدیه خوب سازمانی را برای کارمندان سازمان ها دارد. هدایایی که ماندگار، زیبا و همیشگی هستند.

گروه دوم شامل شرکا تجاری و یا رقبا هستند. برای این گروه اصولا از هدایای سازمانی لاکچری و یا هدایای سازمانی گرانقیمت نسبت به سایر گروه ها استفاده می شود. هدایایی مانند ست خودکار و خودنویس های گرانقیمت، ظروف مس و یا نقره، قاب ها میناکاری و در نهایت هدایایی که پرستیژ کاری شما و آنها را حفظ نماییند، مناسب هستند.

هدیه عید نوروز 6

 

گروه سوم برای خرید هدیه عیدنوروز مشتریان هستند. هدایای سازمانی عید، مشتریان را نسب به شما و کسب و کارتان وفادارتر می کند و در عین حال می تواند بازدهی و فروش کار شما را به مراتب بیشتر و بهتر نماید.

حفظ مشتری یا به عبارتی مشتری مداری یکی از مهمترین اصول فروش برای سازمان هاست. تصور کن مشتری یک برند یا کسب و کار باشید و موقع تحویل سال یک هدیه هر چند کوچک از آنها دریافت کنید. واقعا چقدر می تواند این احساس قابل بیان باشد؟

ستار استا فیلمبردار و خبرنگار فعال عرصه سینما و مطبوعات بدلیل سانحه رانندگی دچار حادثه شد
دنبال کنید

احساسی که شما با یک هدیه سازمانی کوچک به آنها می دهید، ارزشمندترین و قوی ترین احساسی است که هر فرد می تواند در شروع سال دریافت نماید.

 

خرید هدیه عید نوروز برای عروس و داماد

عید نوروز یکی از مهترین و زیباترین اعیاد باستانی ما ایرانیان است. اهمیت این روز به قدری است که علاوه بر سازمان ها، خانواده های ایرانی نیز به دنبال هر بهانه ای برای هدیه دادن به فرزندان، کودکان فامیل و حتی اعضای جدید خانواده هستند. در این میان هدیه عید نوروز برای تازه عروس و تازه داماد نیز از جمله مهم ترین برنامه های خانواده های ایرانی است.

خانواده هایی که به تازگی یک عضو جدید را در خانواده خود دارند، در عید نوروز در صدد خرید بهترین هدایای نوروزی برای عروس و یا داماد هستند. برخی به خرید یک پک هدیه اکتفا می کنند و برخی دیگر علاوه بر خرید هدیه سال نو برای داماد یا عروس، به سفره آرایی و جشن نیز برای این عضو جدید می پردازند.

کادو عید نوروز برای عروس می تواند شامل یک دست لباس خانگی زیبا، مانتو و شلوار برای ، شال و روسری، ست کیف، کفش مجلسی و راحتی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و… باشد و برای کادو عید نوروز برای داماد شامل ست کت و شلوار، لوازم بهداشتی مردانه، کفش و ست کمربند و کیف، ساعت مچی، عینک آفتابی، ست لباس راحتی، لباس زیر و … باشد.

 

فاکتورهای مهم در خرید هدیه شب عید برای اعضای خانواده

برای خرید هدیه شب عید برای افراد خانواده نیاز است تا با یکسری فاکتورها آشنا شویم. آشنایی با این فاکتورها می تواند در خرید بهتر هدیه عید نوروز به ما کمک کرده و در نهایت هم ما و هم هدیه گیرنده احساس بهتری داشته باشیم.

توجه به سن فرد

یکی از مهترین فاکتورهایی که در خرید هدیه عید نوروز برای خانواده مهم است، توجه به سن افراد است. هدیه ای که همسر شما را خوشحال می کند نمی تواند بهترین انتخاب برای کودکان نیز باشد. به طور مثال باکس گل برای خرید هدیه عید نوروز برای همسر یک هدیه رمانتیک است اما بهتر است برای کودکان از اسباب بازی و لوازم کودکانه استفاده نمایید.

 

هدیه عید نوروز 7

توجه به نیاز و علاقه فرد

نیازها در افراد مختلف متفاوت هستند و شناخت این نیازها به دقت شما بستگی دارد. شما یک سال کامل فرصت دارید تا نیازهای افراد خانواده را شناخته و برای عید آنها را حسابی سوپرایز نمایید. امکان دارد فرزند شما امسال با یک کارت هدیه خوشحال گردد اما سال دیگر این نیاز یا علاقه به وسیله یا حرکت دیگری تبدیل گردد.

جلسه برنامه ریزی 13،19 آبان در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

 

خلاقیت و ایده در خرید کادو عید

از دیگر فاکتورهایی که مهم هستند، خلاقیت داشتن در خرید هدیه عید است. گاهی یک هدیه خلاقانه تاثیری به مراتب بیشتر از یک هدیه گران قیمت برای عید دارد. این خلاقیت می تواند شامل یک نامه دوستانه، یک بلیط سفر دو نفره، دعوت به یک شامل خانوادگی و یا هر چیز دیگری باشد.

 

در نهایت نکته قابل اهمیت در خرید هدیه عید نوروز، خرید هدایا متناسب با جنسیت، سن و میزان صمیت شما با افراد است.

 

اهمیت گیفت هدیه عید نوروز به جای پول نقد و کارت هدیه

هدیه عید نوروز به شکل سنتی، شامل اسکناس و سکه هایی با ارزش مالی متفاوت می شد. اغلب افراد بخصوص در دهه های شصت هدیه نوروز را با همین اسکناس ها می شناسند. اما دنیای امروزی دنیای به مراتب متفاوت تر از سال ها و دهه های گذشته است. افراد از هدایای کلیشه ای، برنامه های همیشگی و از قبل تعیین شده و دنیای بدون هیجان به وجد نمی آیند.

درحقیقت افراد امروزی به دنبال هیجان و اتفاقات از پیش تعیین نشده هستند و اگر در کنار شما این دسته افراد زندگی می کنند شاید بهتر باشد هدایای خاص را جایگزین هدایای سنتی عید نوروز نمایید.

 

خرید اینترنتی کادو و هدیه نوروز

امکان خرید اینترنتی در دنیای پر هیاهو با هدایای متنوع در شکل و رنگ های خاص یک امکان جدید و البته مناسب است. خرید اینترتی کادو نوروز به افراد این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک ساده به دنیایی از هدایا و گیفت های عید نوروز وارد شده و در نهایت بدون دردسر و صرف وقت زیاد، بهترین انتخاب را داشته باشند.

بازارگردی، مرخصی گرفتن از محل کار، سردرگمی برای خرید یک هدیه خوب برای سال نو و… همه و همه گاهی بیشتر از این که یک فرایند خوشایند باشد، یک فرایند فرسایشی خواهد بود؛ به خصوص در پایان سال که افراد پرمشغله تر می شوند و وقت کافی برای خرید هدیه نوروز را ندارند.

به همین جهت فروشگاه اینترنتی کادو و هدیه اکسیتو، با معرفی هدایای نوروزی در بخش های هدایای سازمانی عید، هدیه عید برای کودکان، هدیه عید برای خانم ها، هدیه عید برای آقایان و… یک فرایند راحت و بدون دردسر را برای مشتریان رقم زده است.

شما کافی است به بخش هدیه عید نوروز وارد شده، گیفت دلخواه یا هدیه خاص خود را ثبت کرده و در نهایت با قطعی کردن سفارش، در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

هدایای نوروزی در هر شهر و روستایی که باشید، با بسته بندی خاص و زیبا به دست شما عزیزان خواهد رسید.

می توانید سفارش های گیفت نوروزی خود را از طریق سایت اکسیتو با آدرس  www.ioxyto.comیا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۳۱۰۹ با همکاران ما در میان گذاشته و ثبت نمایید.

پیشاپیش سال نو مبارک.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi