شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد فرماندار گچساران از مدیرکل راهداری/دلیل انتقادات دیهیم از محمدی چیست؟

به گزازش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران گچساران اظهار کرد: جا دارد از زحمات تمام مدیران که پای کار هستند تقدیر و تشکر کرد آنها به وظایف خود به خوبی عمل می کنند و از عملکرد آنها راضی هستیم. وی بیان کرد: امید می رود تا مدیران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86085
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

انتقاد فرماندار گچساران از مدیرکل راهداری/دلیل انتقادات دیهیم از محمدی چیست؟

به گزازش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران گچساران اظهار کرد: جا دارد از زحمات تمام مدیران که پای کار هستند تقدیر و تشکر کرد آنها به وظایف خود به خوبی عمل می کنند و از عملکرد آنها راضی هستیم.

وی بیان کرد: امید می رود تا مدیران از طریق مدیران کل خود پیگیر مشکلات باشند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در سیل مانسون چند ماهه پیش در برخی مناطق مشکلاتی وجود داشت که باید یک کارگروه تشکیل و آنها را بررسی کرد تا یک آمادگی ۱۰۰ درصد برای مواجهه با بارندگی های شدید داشته باشیم مصوبات و آمادگی ها تنها به صورت جلسه بسنده نشود، باید کانال ها کاملا لایروبی گردد.

دیهیم خوب با اشاره به اینکه این‌جلسه تمهیدات لازم برای فصل زمستان خواهد بود و تنها متعلق به این سامانه بارشی نیست، عنوان کرد: انتظار می رود تمام دستگاه ها مانند اتفاقات قبلی در کنار هم مانند گذشته پای کار باشند،تعامل بین ادارات باید باشد و از تقابل باید دوری کرد.

وی گفت: اگر اداره ای ماشین آلات آن بدون‌پلاک یا سند است باید این مشکل را برطرف کنند تا خودرو توقیف نشوند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: برخی ادارات به واسطه حساسیت آنها اقدامات انجام شده توسط این دستگاه ها دیده می شود،برخی مدیران در صورت وجود مشکل پاسخگو نیستند و این باعث گلایه‌مندی مردم می شود.

دیهیم خوب بیان کرد: در بحث بحران آمادگی لازم را باید در فصل زمستان داشته تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری شود،شهرداری نسبت به بازدید و برطرف کردن برخی مشکلات در حوزه شهری اقدام کند.

دستگیری شکارچیان تیهو و ماهی در گچساران
دنبال کنید

وی افزود: در برخی مناطق شهری و روستایی دهانه زیر پل ها هنوزمسدود است که این خود باعث مشکلاتی در بارش می شود که باید رفع شود،در بارندگی سیل آسای گذشته مشکل کانال ۱۰۸ دستگاه به دلیل مسدود بودن دهانه پل بوده که باید برطرف شود،باید هشدارهای لازم به دهیاران روستاها اعلام گردد.

فرماندار گچساران ادامه داد: در راستای همکاری ادرات و تعامل آنها با هم‌،نبایدچانه زنی وجود داشته باشد.

دیهیم خوب با اشاره به کمبود ماشین از سوی شرکت نفت اضافه کرد: باید شرکت نفت این شهرستان یک دستگاه خودرو در اختیار ستاد بحران قرار دهد، تا کنون نفت در مواقع نیاز تعامل خوبی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: وضعیت ماشین های سنگین راهداری خوب نیست، در سیل گذشته اغلب ماشین آلات راهداری از رده خارج شده و هنوز تعمیر نشده است و این نشان از کم کاری مدیر کل راهداری می باشد، این دستگاه اجرایی باید ماشین آلات آن تعمیر و آماده به کار باشد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: اگر حادثه ای پیش بیاید یا بارندگی شدید باشد باید دستگاه های راهداری آماده به کار بوده و خدمات لازم را ارائه دهند، شما باید این اقدام را انجام دهید و منتظر ننشینید.

دیهیم خوب عنوان کرد: هر اداره ای مشکلات خود را دارد هر چند تعامل خوبی بین ادارات برقرار می باشد ولی نباید چشم انتظار دیگر ادارات بود، باید راهداری به فکر تعمیر دستگاه های خود باشد درهمین راستا هفته آینده جلسه ای توسط مدیر کل راهداری در گچساران تشکیل شود و در این خصوص توضیح دهند که چرا نسبت به گچساران بی مهر هستند، اینها کم لطفی و کم مهری مدیرکل راهداری نسبت به گچساران است.

پیکر خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در زادگاهش به خاک سپرده شد
دنبال کنید

وی افزود: جا دارد از زحمات پرسنل راهداری که با خرابی ماشین آلات روبرو هستند و به خوبی نیز در راستای انجام وظایف خود تلاش کرده و در همه مراحل همکاری لازم را داشته و اقدامات خوبی انجام داده اند تشکر کرد.

دیهیم خوب اظهار کرد: باید وضعیت ماشین آلات مشخص شود،ماشین های برخی از ادارات توسط اداره کل آنها گرفته شده است و لزومی ندارد که ماشین ادارات شهرستان را مدیدان کل استفاده کنند،اگر این اتفاق رخ داده باید اقدامات لازم برای باز گرداندن آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi