شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

حقایق نگفته راجب جراحی صورت

حقایق نگفته راجب جراحی صورت در حالی که بسیاری از ما دوست داریم وقتی در آینه نگاه می‌کنیم نمایه‌ای ساده ببینیم، برخی از ما چربی‌های اضافی داریم که غبغب ایجاد می‌کند. غبغب می تواند به دلایل مختلفی از جمله عوامل ارثی، وزن، آناتومی و موقعیت راه هوایی ایجاد شود. اگر غبغبی دارید که از آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86037
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

کرونا :

حقایق نگفته راجب جراحی صورت

حقایق نگفته راجب جراحی صورت

در حالی که بسیاری از ما دوست داریم وقتی در آینه نگاه می‌کنیم نمایه‌ای ساده ببینیم، برخی از ما چربی‌های اضافی داریم که غبغب ایجاد می‌کند. غبغب می تواند به دلایل مختلفی از جمله عوامل ارثی، وزن، آناتومی و موقعیت راه هوایی ایجاد شود. اگر غبغبی دارید که از آن راضی نیستید، تنها نیستید. خوش بختانه می توانید با لیفت غبغب و سایر جراحی های زیبایی مانند لیفت صورت یا لیفت پلک به چهره ایده آل خود برسید.

حقایق نگفته راجب جراحی صورت 4

لیفت غبغب چیست؟

جراحان پلاستیک از روش‌های مختلفی برای لیفت غبغب استفاده می‌کنند. این رویه ها عبارتند از:

  • لیپوساکشن: این روش چربی های زیر پوست را از بین می برد و چانه و گردن را تراشیده می کند. لیپوساکشن معمولاً فقط به بی حسی موضعی نیاز دارد تا ناحیه عمومی را بی حس کند.
  • لیفت صورت: این جراحی به پزشکان اجازه می دهد تا چربی و پوست شل و افتادگی اطراف چانه و گردن را از بین ببرند و چانه دوتایی را از بین ببرند. ایشی می‌گوید: «بیشتر مردم تحت بیهوشی عمومی می‌خوابند، اگرچه این کار با بی‌حسی موضعی امکان‌پذیر است.
  • لیفت گردن: انواع مختلف روش های لیفت گردن با هدف برداشتن پوست اضافی (سرویکوپلاستی) یا سفت کردن عضلات گردن (پلاتیسماپلاستی) برای بهبود خطوط گردن و چانه انجام می شود. پزشکان اغلب لیفت صورت سنتی را با این روش ترکیب می‌کنند که ممکن است برای چندین ماه احساس سفتی در گردن ایجاد کند.

پس از هر یک از این روش ها، می توانید انتظار داشته باشید که حدود ۱۰ تا ۱۴ روز کبودی و تورم را تجربه کنید. بیهوشی عمومی مورد استفاده برای برخی از لیفت غبغب دوقلو خطرات جدی برای برخی از افراد مبتلا به بیماری های جدی دارد. سیگاری ها و افرادی که از داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین استفاده می کنند نیز ممکن است در طول هر عمل جراحی با خطر خونریزی مواجه شوند.

ادعای آمریکا برای انتقال سفارت به قدس عامل اصلی گستاخی صهیونیست‌ها است
دنبال کنید

مراحل عمل لیفت صورت چیست؟

عمل لیفت صورت شامل مراحل زیر است:

مرحله ۱ – بیهوشی

داروها برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شوند. انتخاب ها شامل آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب را برای شما توصیه خواهد کرد.

حقایق نگفته راجب جراحی صورت 5

انواع روش های دیگر می تواند نتیجه لیفت صورت را بیشتر کند. آنها عبارتند از:

  • ایمپلنت صورت یا انتقال چربی برای بهبود کانتور
  • تکنیک های لایه برداری برای بهبود تن و بافت پوست صورت
  • کاهش چین و چروک با تزریق چربی یا فیلر

مرحله ۲ – برش

بسته به درجه تغییری که می خواهید ببینید، انتخاب های لیفت صورت شما شامل لیفت صورت سنتی، لیفت صورت با برش محدود یا لیفت گردن است.

برش سنتی لیفت صورت اغلب از خط موی شقیقه‌ها شروع می‌شود، در اطراف گوش ادامه می‌یابد و در قسمت تحتانی پوست سر به پایان می‌رسد. چربی ممکن است از صورت، گردن و گردن جمع شده یا دوباره توزیع شود و بافت زیرین آن جابجا شود، معمولاً لایه‌های عمیق‌تر صورت و ماهیچه‌ها نیز بلند می‌شوند. پوست بر روی خطوط بلند شده دوباره پوشانده می شود و پوست اضافی بریده می شود.

برش دوم زیر چانه ممکن است برای بهبود بیشتر گردن پیری لازم باشد. بخیه ها یا چسب های پوستی برش ها را می بندند.

لیفت صورت سنتی

برش سنتی لیفت صورت

جایگزینی برای لیفت صورت سنتی از برش های کوتاه تری در شقیقه ها استفاده می کند که در اطراف گوش ادامه می یابد. “مینی لیفت” معمولاً برای بیمارانی که آرامش پوست کمتری دارند، در نظر گرفته می شود، زیرا نتایج کمتر از لیفت کامل صورت، جوان کننده هستند.

لیفت صورت با برش محدود

یک لیفت گردن به افتادگی گردن، شلی پوست گردن و تجمع چربی در زیر چانه می پردازد. برش لیفت گردن اغلب از جلوی لاله گوش شروع می شود و در پشت گوش می پیچد و به موهای خلفی پشت گوش ختم می شود.

با تلاش ۱۵ ساعته نیروهای هلال‌احمر؛ اولین جسد حادثه معدن ارزوئیه پیدا شد
دنبال کنید

برش لیفت گردن لیفت صورت

مرحله ۳ – بستن برش ها

برش ها با بخیه هایی بسته می شوند که ممکن است حل شوند یا بعد از چند روز نیاز به برداشتن داشته باشند. برخی از جراحان از چسب های پوستی برای مهر و موم کردن برش ها استفاده می کنند. پس از بهبودی، خطوط برش حاصل از لیفت صورت به خوبی در خط مو و در خطوط طبیعی صورت و گوش پنهان می شوند.

مرحله ۴ – نتایج را ببینید

بهبود قابل مشاهده لیفت صورت پس از کاهش تورم و کبودی ظاهر می شود. نتیجه نهایی شما نه تنها باید ظاهری جوان تر و آرام تر را به شما بازگرداند، بلکه به شما کمک می کند تا نسبت به خودتان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. اطلاعات بیشتری در مورد نتایج لیفت صورت دریافت کنید.

لیفت پلک

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) جراحی زیبایی برای برداشتن پوست یا چربی اضافی از پلک ها است. هدف این است که پلک های سرپوش دار یا افتاده یا کیسه های چشم را بهبود بخشد. قبل از شروع، از دلایل خود برای تمایل به جراحی پلک مطمئن شوید. هزینه، خطرات و این واقعیت را در نظر داشته باشید که نتایج را نمی توان تضمین کرد.

ایده خوبی است که ابتدا در مورد برنامه های خود با یک پزشک عمومی صحبت کنید. ممکن است یک وضعیت پزشکی بر پلک های شما تأثیر بگذارد یا دلیلی وجود داشته باشد که این عمل برای شما مناسب نیست.

لیفت پلک و لیفت غبغب و لیفت صورت در کلینیک گونه

کلینیک گونه یکی از بهترین کلینیک های ارائه دهند خدمات زیبایی از جمله بوکال فت، لیفت اجزای صورت مانند پلک و گونه و … می باشد. این مجموعه با کادری حرفه ای و دستگاه های مجهز آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi