شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقبال استاندار هرمزگان از نام گذاری بزرگراه تازیان – بندرعباس به نام «شهیدان پایان»

به گزارش کرونا از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده شهیدان پایان (خانواده ۳ شهید) قول داد تا نام گذاری بزرگراه بندرعباس – تازیان به نام شهیدان پایان که خود اصالتا تازیانی بوده‌اند را پیگیری کند. استاندار هرمزگان در پاسخ به طرح درخواست خانواده این شهیدان که اصالت تازیانی دارند، ضمن استقبال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85992
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

استقبال استاندار هرمزگان از نام گذاری بزرگراه تازیان – بندرعباس به نام «شهیدان پایان»

به گزارش کرونا از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دیدار با خانواده شهیدان پایان (خانواده ۳ شهید) قول داد تا نام گذاری بزرگراه بندرعباس – تازیان به نام شهیدان پایان که خود اصالتا تازیانی بوده‌اند را پیگیری کند.

استاندار هرمزگان در پاسخ به طرح درخواست خانواده این شهیدان که اصالت تازیانی دارند، ضمن استقبال از این موضوع، به مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان نیز دستور دارد تا نام گذاری این بزرگراه به نام شهیدان پایان را پیگیری کند.

شهید ابراهیم پایان در دهلاویه و شهیدان اسحاق و رضا پایان در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهید ابراهیم پایان از روحانیون رزمنده در دوران دفاع مقدس بود که در مبارزات انقلابی نیز نقشی جدی داشت و در حزب جمهوری اسلامی در استان هرمزگان نیز نقشی کلیدی ایفا می‌کرد. او با آغاز جنگ راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در قالب نیروهای چریکی همرزم با شهید مصطفی چمران قرار گرفت تا در دهلاویه آسمانی شد.

استقبال استاندار هرمزگان از نام گذاری بزرگراه تازیان - بندرعباس به نام «شهیدان پایان» 3

 

خانم پالیک همسر شهید ابراهیم پایان نیز در بیان ویژگی‌های شهید پایان اظهار کرد: این شهید مصداق مهربانی و ایمان بود و از آن جا که نماینده آیت الله مرعشی نجفی در استان برای جمع آوری وجوهات نیز بود، لذا به عنوان مرجع مراجعه مردم بشمار می‌رفت و همواره منزل ما میزبان میهمانانی از دور و نزدیک بود و او در لباس روحانیت به خدمت خویش در محضر مرجعیت افتخار می‌کرد. او با آغاز جنگ راهی جبهه ها شد تا در نهایت در سال ۱۳۶۰ به آرزوی خویش رسید.

به گزارش فارس، در این دیدار علاوه بر خانواده شهیدان پایان، عباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان و نیز مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان نیز حضور داشتند.

اقدام جهادی دولت سیزدهم در بازسازی شبکه توزیع آب در کهگیلویه
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi