جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مازندران در جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی بالاتر از میانگین کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا، اتابک جعفری ضمن بازدید از طرح تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف، تصفیه خانه فاضلاب بابل، طرح آبرسانی به بابلسر و همچنین مخزن ۲۵ هزار متر مکعبی قائمشهر، اظهار کرد: استان مازندران استانی با ظرفیت بالای گردشگری است و باید برای تامین آب شرب این استان نگاه ویژه ای داشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85971
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

مازندران در جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی بالاتر از میانگین کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا، اتابک جعفری ضمن بازدید از طرح تصفیه خانه آب شرب شهرهای گروه الف، تصفیه خانه فاضلاب بابل، طرح آبرسانی به بابلسر و همچنین مخزن ۲۵ هزار متر مکعبی قائمشهر، اظهار کرد: استان مازندران استانی با ظرفیت بالای گردشگری است و باید برای تامین آب شرب این استان نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا در تامین آب شرب شهرهای گروه الف پیشرفت خوبی حاصل شده و با تامین اعتبارات لازم، مردم بسیاری از مزایای این طرح برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب مازندران در اجرای طرحهای آبرسانی روستایی در قالب جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب مازندران در این بخش بسیار خوب عمل کرده و از میانگین کشوری بالاتر است. در همین راستا مقرر شد روستاهایی که از این طرح جا مانده اند و همچنین آبرسانی به روستاهای حاشیه سدها هم از طریق خط انتقال شهرهای گروه الف پس از برآورد همکاران شرکت آبفا انجام شود.

جعفری با اشاره به تکمیل تصفیه خانه آب بابل با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه گفت: این طرح مهم با ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور در دست اجراست که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

وی در خصوص طرحهای فاضلاب مازندران نیز خاطرنشان کرد: اقدامات مناسبی در این بخش انجام شده و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از فاضلاب و سطح بالای آب زیرزمینی در استان مقرر شد از محل تهاتر نفت و فاینانس داخلی، طرحهای فاضلاب با برنامه ریزی منسجم انجام شود.

تماس تلفنی آیت الله رئیسی و سردار قاآنی با امیرعبداللهیان
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi