جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات برای احیای دریاچه ارومیه

به گزارش کرونا، روح الله متفکر آزاد، یکی از نمایندگان مردم تبریز و دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه در جلسه با دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اظهار داشت: هدف ما ارائه گزارش دقیق به مردم است که چه کارهای انجام شده نقاط مثبت و منفی کجاست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85872
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات برای احیای دریاچه ارومیه

به گزارش کرونا، روح الله متفکر آزاد، یکی از نمایندگان مردم تبریز و دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه در جلسه با دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اظهار داشت: هدف ما ارائه گزارش دقیق به مردم است که چه کارهای انجام شده نقاط مثبت و منفی کجاست و چه موانعی سر راه است.

وی ادامه داد: قبول داریم احیاء دریاچه هماهنگی همه نهاهای حاکمیتی را می‌طلبد، هماهنگی اجتماعی ، اراده مردمی و دولتی لازم است.

دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه عنوان کرد: ما هم اکنون در حوزه علم حرف برای گفتن داریم اجرای ۳۶ کیلومتر تونل در اعماق زمین نشان از علم بالای ماست.

وی ادامه داد: ورود دولت به موضوع احیاء دریاچه با اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات نشان از عزم جدی برای احیاء دریاچه است که جای قدر دانی دارد.

متفکر آزاد تصریح کرد: خبر خوش برای مردم این است که تونل انتقال آب بهمن به بهره برداری می‌رسد و افتتاح این تونل یک قدم رو به جلو است.

وی افزود: با اتمام سد چپر آباد و سیلوه بزودی شاهد افزایش ورودی آب خواهد شد.

دبیر هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از ستاد احیاء دریاچه ارومیه اضافه کرد: در بحث مدیریت آب در حوزه کشاورزی اتفاق موثری رخ نداده است و چهار برار انتقال آب در بخش کشاورزی هدر می‌رود.

وی افزود: کمترین تعامل را در این مدت با وزارت جهاد کشاورزی داشتیم که خودش را در گزارش نهایی نشان خواهد داد، بدون شک انتظار بیشتری از این وزارت خانه داشتیم.

افتتاح چندین مدرسه و استخر دانش آموزی در گنبدکاووس
دنبال کنید

منبع: فارس

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi