پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صدور شناسنامه رایگان برای نوزادان همنام با سردار دل‌ها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از صدور شناسنامه رایگان برای نوزادان همنام با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد. به گزارش قدس انلاین، فائزه موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در جلسه دهه مقاومت و هفته بصیرت که به ریاست محسن افشارچی استاندار زنجان برگزار شد، از ارائه بسته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85863
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

صدور شناسنامه رایگان برای نوزادان همنام با سردار دل‌ها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از صدور شناسنامه رایگان برای نوزادان همنام با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.


صدور شناسنامه رایگان برای نوزادان همنام با سردار دل‌ها

به گزارش قدس انلاین، فائزه موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در جلسه دهه مقاومت و هفته بصیرت که به ریاست محسن افشارچی استاندار زنجان برگزار شد، از ارائه بسته خدمتی ثبت احوال استان به مناسبت این ایام خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: بر اساس اعلام ثبت احوال استان، همه نوزادان پسر که در دی ماه امسال و همزمان با ایام شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی متولد می‌شوند و همنام با این سردار شهید باشند، خدمات شناسنامه‌ای رایگان دریافت می‌کنند.

موسوی در این جلسه که به مناسبت سالگرد شهادت سرداردلها، حاج قاسم سلیمانی و به منظور هم اندیشی در راستای هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر سالگرد شهادت وی برگزار شد، اظهار داشت: همه نوزادان متولد پسر دی ماه امسال، که شناسنامه آنها به نام « قاسم» و یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi