پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشایی و روسازی  بیش از ۴۸ کیلومتر از راههای روستایی استان زنجان 

به گزارش خبرنگار کرونا؛ جعفر قزوینیان در نشست خبری با اشاره به اینکه در ۸ماهه اول سال جاری عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۷۵ هزار متر در راه‌های مواصلاتی استان زنجان انجام شده اظهار کرد: برای این حجم از عملیات، بیش از ۲ هزار و ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.قزوینیان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85860
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

بازگشایی و روسازی  بیش از ۴۸ کیلومتر از راههای روستایی استان زنجان 

به گزارش خبرنگار کرونا؛ جعفر قزوینیان در نشست خبری با اشاره به اینکه در ۸ماهه اول سال جاری عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۷۵ هزار متر در راه‌های مواصلاتی استان زنجان انجام شده اظهار کرد: برای این حجم از عملیات، بیش از ۲ هزار و ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
قزوینیان با اذعان به اینکه انعقاد قرارداد جهت بهسازی اساسی محور آزادراه زنجان- قزوین به مبلغ ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال از جمله مهمترین پروژه های سطح استان در سال جاری محسوب می‌شود.افزود: در هشت ماهه اول سال جاری تصادف منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸ درصدی داشته است.
وی با ابراز به اینکه امسال بیش از ۷ هزار و ۳۰ تن بار و ۶۴۷ هزار و ۴۴۰ مسافر نیز جابجا شده‌اند. یاد آور شد: تعداد ناوگان حمل و نقل باری استان در مجموع ۵ هزار و ۷۰۳ دستگاه و متوسط عمر ناوگان باری نیز ۵.۱۹ سال و متوسط عمر اتوبوس هم ۱۱.۸۶ سال است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۸ کیلومتر راه روستایی بازگشایی و روسازی انجام گرفته و بیش از ۲۵ کیلومتر راه روستایی نیز آسفالت‌ریزی شده است، یاد آور شد:
بخش مهمی از بازدارندگی در تخلفات رانندگی مربوط به تجهیزات به روزی است که در کنترل راههای استان به کار گرفته می‌شود تا از سرعت‌های غیر مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراهها جلوگیری کند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۳۲ سامانه‌ ثبت تخلفات ، ۳۹ دستگاه سامانه دوربین نظارتی، ۴ دستگاه سامانه توزین در حال حرکت و ۷۸ سامانه تردد شمار فعال هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امسال تجهیزات زمستانی در حوزه راهداری استان شامل ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات با ۴۰۰ نفر پرسنل راهداری و ۳۲ راهدارخانه در سطح محورهای استان و گردنه‌ها مستقر می شود.

پاداش مدیرعامل به بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران+تصاویر
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi