سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

نقش بانک‌ها درقانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار مهم و تأثیر گذار است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در نشست با اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نقش بانک‌ها بسیار مهم و تأثیر گذار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85839
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

نقش بانک‌ها درقانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار مهم و تأثیر گذار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ابتدای راه است و باید همه دستگاه‌های مرتبط با این قانون به تکالیف و وظایف قانونی خود بدرستی عمل کنند.

وی با بیان اینکه این قانون بندهای حمایتی مختلفی هم چون شرط واگذاری خودرو به مادرانی که صاحب فرزند دوم هستند دارد، افزود: بندهای حمایتی دیگر نیز پیش بینی شده است تا هزینه‌های فرزندآوری برای خانواده‌ها کاهش یابد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در پاسخ به این گلایه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با بیان اینکه در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نقش بانک‌ها بسیار مهم و تأثیر گذار است، تاکید کرد: بانک‌ها موکلفند پس از تکمیل مدارک درخواست کننده تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در کمترین زمان تسهیلات را پرداخت کنند.

طاهری همچنین در ادامه به روند انتقال دفاتر شرکت‌های مستقر در استان از تهران، ادامه داد: پرداخت مالیات شرکت‌هایی که دفاتر آنها خارج از استان است در دفاتر شرکت‌های خارج استان به زنجان روند مطلوبی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان در تلاشیم تا همه شرکت‌هایی که در زنجان فعالیت دارند و دفاتر آنها در تهران مالیات پرداخت می‌کنند، مالیات پرداختی شأن به استان انتقال یابد.

طاهری با بیان که دفاتر مالیاتی ۷۵ شرکت و واحد تولیدی خارج استان بود و عایدی برای استان نداشت، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۵۰ شرکت دفاتر مالیاتی شأن را به استان برگشت داده‌اند.

دولت را نباید تنها گذاشت
دنبال کنید

وی به وضعیت ۲۵ شرکت باقیمانده نیز اشاره کرد و گفت: امسال انتقال پرونده مالیاتی ۲۱ شرکت در حال پیگیری است که بازگشت ۴ پرونده در حال حاضر قطعی شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi