یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهری آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهری آبادان اخذ شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85737
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

اخذ اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهری آبادان

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از پیگیری هایی که انجام دادیم و متاسفانه منطقه آزاد اروند آن را تا به امروز از بین برده است و این نیز  برداشتن دژخاکی باقی مانده از زمان جنگ بوده است.

وی افزود: ما تلاش کردیم و توانستیم مجوز برداشتن دژ خاکی را از ستاد کل نیروهای مسلح برداریم اما مجری آن دست منطقه آزاد اروند بوده است که تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است لذا منطقه آزاد باید براساس تفاهم نامه این اقدام را انجام دهد و در واقع دژ را بردارد اما متاسفانه اغماض کرده است.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: معظل اساسی آبادان فاضلاب است که در این ۲ سال اخیر توانستیم بالای ۲ هزار میلیارد تومان برای این موضوع بودجه اخذ شود که در حال حاضر نیز این پروژه در دست اجرا است و انشاالله مشکل فاضلاب آبادان در یک بازه زمانی ۳ه ساله حل خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای انجام آسفالت معبر شهری آبادان نیز اعتباراتی جداگانه به مبلغ ۱۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است و در حال حاضر نیز این موضوع در دست اجرا بوده و البته مقادیر زیادی هم قیر رایگان اخذ شده است که این نیز از بودجه مسئولیت های اجتماعی شرکت های شستا، تاپیکو و پالایشگاه آبادان بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi