جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودرآهنگ برطرف شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85728
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودرآهنگ

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: درشهرستان های بهار و کبودرآهنگ در حوزه برق دارای مشکلاتی اعم از ترانس و … است لذا شبکه برق خود نگهدار را پیگیر هستیم تا احداث شود و وزیر نیز در این رابطه دستوراتی دادند.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده پست ۲۳۰ کیلو ولت برق در شیرین سو برای حل مشکل برق ناحیه صنعتی احداث خواهد شد و این مهم در سفر رئیس جمهور مصوب شد و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای احداث آن تخصیص یافت و اکنون نیز وزارت صمت و وزارت نیرو باید پیگیر باشند تا این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: چندین شهرک صنعتی در حوزه انتخابیه وجود داشت که نیمه تعطیل و یا تعطیل بودند و با هماهنگی های انجام شده وزیر صمت و رئیس شهرک های صنعتی سفری به شهرستان های بهار و کبودرآهنگ داشتند و دستوراتی نیز در این خصوص صادر نمودند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: زیرساخت حدود ۲۰ هکتار از زمین های شهرک صنعتی ایجاد شد و تنها تامین تجهیزات و … است تا به مردم واگذار شود در شهر مهاجران نیز در حال احداث یک ناحیه صنعتی هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi